Nicholas Sparks könyvek ajánlója

 Sziasztok! :)

   Egy Molyos kihívás keretein belül az elmúlt egy hétben csak és kizárólag Nicholas Sparks könyveket olvastam és rájöttem, hogy még nem is írtam ezekről a nagyszerű regényekről a blogon, szóval most összeszedtem nektek egy csokorba a kedvenc NP regényeimet.

   Ti szeretitek az írót? Melyik a kedvenc könyvetek tőle?
   Írjátok meg nekem.  ;)

   Íme az én listám:

1. Nicholas Sparks - A ​leghosszabb út
  Egyszerűen csodálatos ez a történet, szerintem Nicholas Spraks egyik legszebb írása, bár az is igaz, hogy kivételesen azon művek táborát erősíti, ahol a filmváltozat még jobb lett. Emlékeztek még rá? Séta a múltba volt a film címe.
   Szomorú, sírós, de közben szívmelengető és reményt keltő is.
   Jamie és Landon ellentétes páros, a valóságban egyáltalán nem illenének össze, de az író megerősíti, hogy az ellentétek igenis vonzzák egymást.
   A hit itt is fontos, lényeges tétel, mint Spraks oly sok regényében.
   Nekem ez a kedvenc NS könyvem. (L)
   Bártan ajánlom mindenkinek. 



2. Nicholas Sparks - Szerencsecsillag
   Ez a második kedvenc NP kötetem A leghosszabb út után.
   Azért szeretem és emelkedik ki számomra, mert a vége nem annyira lehangoló és szomorú, hanem inkább pozitív és reményteljes.
   Logan igazi álompasi, nagyon szeretem a karakterét. Határozott, de közben kedves és jószívű. Igazi hűséges katona.
   Egyáltalán nem elhanyagolható tény, Zeusz, a kutyus jelenléte, aki üde színfolt ebben a történetben. :)
   Ajánlom megint csak, mert elvarázsol és teljesen kikapcsol. 
   Ízig-vérig romantikus történet.



3. Nicholas Sparks - Az ​utolsó dal
   Keserédes, végtelenül szomorú és megható, de azért szeretem annyira, mert szerintem a szerelmi szál ebben az egyik legszebb.
   Megint csak két roppant ellentétes személyiségről van benne szó. 
   A valóságban lehet, hogy nem működne Ronnie és Will kapcsolata, akárcsak a színészek esetében, akik játszották őket a vásznon. :(
   Az, hogy előtérbe kerül a zene, egy plusz pont, mert kevés az ilyesfajta regény.
   Kicsit lassan haladtam azokkal a részekkel, amik Ronnie apukájáról szóltak, az ő múltjáról, valahogy az kevésbé kötött le, de mindenért kárpotólt a romantika.
   Ajánlom ezt is, mint az előző Sparks köteteket.



4. Nicholas Sparks - Vissza ​hozzád
   A leghosszabb út után szerintem ez az a Nicholas Sparks kötet, aminek a mondanivalója a legközelebb áll hozzám.
  ,,Az első szerelmed sohasem felejted el." - úgy vélem, hogy ez a mondat valóban mindent elárul.
  A sztori egyébként két szálon fut. Egy a múltban, ahol a fiatalosan bohó Amanda és Dawson kapcsolatát ismerhetjük meg, egy pedig a jelenben, amikor ők ketten már felnőttek, kiábrándultak az életből, de egy tragédia újra összehozza őket, azután pedig már nincs megállás.
   A vége óriási arconcsapás... :( 
   Amikor olvastam, akkor egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ez a valóságban is megtörténhet.



5. Nicholas Sparks - Kedvesem
   A Kedvesem egyébként lehetne levélregény is, persze nem az egész történet áll levelekből, de vannak benne bőven és ez megint olyan plusz esszenciát ad az író műveihez, ami sokszor jellemző NP munkásságára és ami emlékezetessé, kiemelkedővé teszi más romantikus művek közül.
   John és Savannah éppen, hogy csak megismerkednek és megszeretik egymást, amikor megtörténik a világtörténelem egyik legnagyobb tragédiája, így hát szinte rögtön el is kell válniuk egymástól. 
   Ezek után már csak levelek formájában tartják egymással a kapcsolatot, ami persze sokszor reményt ad nekik, de közben tudotosítja is bennük, hogy talán sosem lesz már olyan az életük, mint régen és az is lehet, hogy el kell engedniük a másikat...



6. Nicholas Sparks - Szerelmünk ​lapjai
   Lehet, hogy most meglepődtök, de nekem a Szerelmünk lapjai áll az utolsó helyen, pedig tudom, hogy a legtöbben ezt ismerik, szeretik és istenítik.
   Pont ezért viszont nekem nem annyira a kedvencem, azt viszont persze elismerem, hogy szintén kiemelkedő Sparks munkásságán belül.
   A szereplők közül egyedül Noah áll hozzám közel és őt sikerült igazán megkedvelnem, együtt éreznem vele és tisztelnem, amiért valóban minden tőle telhetőt megtett, hogy felérjen Allie-hez, hiába sulykolta belé mindenki, - sajnos néha még maga a lány is - hogy ez lehetetlen.
   A történet egyébként lezárt és kerek, de évekkel később végül mégis lett folytatása Eltékozolt ​évek címmel.

Megjegyzések