Félévzárási pánik Book Tag - 2. rész

Sziasztok! :)

   Hozom a Félévzárási pánik Book Tag második felvonását.
   Íme:


8. Új fikciós szerelmek:
   Nicholas Scratch egyértelműen.


9. Legújabb kedvenc karakter:
   Legszívesebben ide is őt írnám, de az nagyon egyhangú lenne, szóval legyen akkor maga Sabrina Spellman, akit a könyveknek köszönhetően szerettem meg.


10. Egy könyv, amin sírtál:
   Ilyen eddig még nem volt.


11. Egy könyv, ami boldoggá tett:
   A kórházban olvastam és segített elterelni a figyelmemet, kikapcsolódni a szörnyű napokból, szóval boldoggá tett.


12. Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttál:
   Nekem az Énekesmadarak és kígyók balladája még mindig óriási kedvencem és idén is megnéztem már kétszer. Egyszerűen szeretem.


13. Legszebb könyv, amit idén vásároltál:
   Igényes, kívül-belül csodaszép kötet.


14. Melyik könyveket szeretnéd elolvasni még az év végéig:
   Melyiket nem? Hű, annyi van, hogy már nem is számolom...
   Ha mégis megnevezek egyet, akkor legyen a Könyvek varázslata folytatása A Thorn-udvarház rejtélye, mert NAGYON el kellene olvasnom. Ennyi.

Megjegyzések