Advent 2022 - Harmadik felvonás - Kézműves téli manók

 Sziasztok! :)

   Sajnos még mindig a kórházban vagyok, de azért igyekszem lefoglalni magam, erre pedig pont jó a foglalkoztató, ahol mindenféle kreatív és kézműves programokat szerveznek.

   

   

   Karácsonyi kézműves manókat készítettem, ezeket mutatom most meg  nektek:


Télies-jégcsap manó és Télapó sapkás manó. 


Télapó sapkás manó.
 Az agyagokat összeválogattam, a testet vattával kitömtem. A szakáll és a bojt kötözős technikával készültek, a sapka pedig melegragasztóval és belülről azt is kitömtem. Az orra ki van tömve, amit szintén melegragasztóval rögzítettem. 


Lila sapkás, karácsonyfadísz manó. 
A teste és a sapka bojtjai pompom technikával készültek fonalból, az akasztója át lett bújtatva a sapkán. Az orra ki van tömve vattával és melegragasztóval lett rögzítve. 


Télies-jégcsap manó. 
A teste tömve lett vattával, az orra szintén. 
A bojt és a szakáll fonalból készültek pompom technikával. 
A sapka varrva és ragasztva is lett. 
A test azért nem látszódik annyira, mert a szakáll méretre lett vágva. 


Megjegyzések