Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 3. rész - Ősz

  Sziasztok! :)

   Az én könyvesnaplóm kihívás harmadik részével érkezem, ami a 2022-es évem komplett Őszét mutatja be nektek, ennek a szuper naplónak a segítségével.

   Eddigi Az én könyvesnaplóm kihívás linkjei:

   Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 0. rész

   Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 1. rész - Tavasz

   Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 2. rész - Nyár

   Továbbra is fenntartom, hogy kimondottan csúnyán írok és van egy kis diszgráfiám.

   Íme:

Az Ősz maga ténylegesen az első narancssárga lapszélű oldalon kezdődik, méghozzá egy Könyvajánlat őszre listával. Mindig X-el kell jelölni, amiket már olvastam és ! jellel, amiket egyszer még majd szeretnék.


Idén az öt Őszi könyves kihívásból mindet sikerült teljesítenem. 
Olvastam egy könyvet hulló falevelek alatt, olvastam egy könyvet, aminek a címe két szóból állt, elolvastam egy könyvet aminek a borítóján szerepelt a piros szín, sorra került egy olyan kötet is, ami a múltban játszódott, valamint olvastam könyvet olyan szerzőtől, akitől korábban még semmit sem. 


Minden évszak 12 könyvet foglal magába, így érdemes jól beosztani és azokat a könyveket beleírni, amik valóban tetszettek vagy valamiért nagyon különlegesnek bizonyultak. 
Az első ilyen őszi könyvem:  A szőlő boszorkánya volt.


Az utolsó a: Szeretet, öröm, boldogság című felnőtt színező.
További bekerült kötetek: Jó kislányok, rossz viszonyok, A napsütötte Nightingale tér, Nem mézes hetek,  Alvilági szerelem,  A szerelem képlete, 12 új Miss Marple történet, Olümposzi história 1., Olümposzi história 2., A világítótorony boszorkányai és Az egér, akit Mikának hívnak.


A levezető feladatok között először a 10 kedvenc szerzőmet, majd azt a 10 könyvet kellett megnevezni, ami hatással volt az eddigi életemre. Jó volt ezeken elgondolkodni. :)


Aztán következett a 10 kedvenc főhősöm megnevezése, majd 10 könyv, amelyet a közeljövőben tervezek elolvasni.


Utána felvetődött, hogy ha most kapnék egy 40.000 forint értékű könyvkupont, mely könyveket venném meg belőle?


Végezetül pedig különböző érdekességek kerültek terítékre az Olvasás világnapjáról és a Könyv napjáról.

Megjegyzések