Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 0. rész

 Sziasztok! :)

   A Molyon írtam már pár hete, hogy a medgyesegyházi Coop ABC könyves állványán találtam egy kreatív olvasónaplót mindössze 700 forintért. Mindig akartam valami hasonlót, szóval nem hagyhattam ott. ;)
   Imádom a különböző Bullet Journal módszereket, most pedig már van külön Reading Bullet Journal is, én viszont egyáltalán nem rajzolok szépen, igazából türelmem sincs hozzá, szóval ez az olvasónapló pont nekem való, mert már eleve díszítve van, igényes, telis-tele kreatív feladatokkal, könyves kérdésekkel, szuper idézetekkel, könyves kihívásokkal, könyvajánló listákkal és még sok egyéb mással.

   Végül egy 50%-os akción belül rendeltem plusz két darabot, két különböző borítóval a Bookline-ról.
   Egyet behoztam ide a könyvtárba a gyerekeknek, a másik kettőt pedig megtartottam magamnak és úgy döntöttem, hogy a kitöltését itt a blogon fogom dokumentálni.

   Az én könyvesnaplóm összesen négy nagyobb részből áll, ahol évszakokra bontva követhetjük végig az általunk olvasott köteteket és érdekes kérdésekre válaszolva feldolgozhatjuk azok tartalmát, az élményt, amit nyújtottak.

   Ebben a bevezetőben most csak magát a naplókat mutatom meg nektek és majd minden évszak végén fogok hozni egy hosszabb, bővebb összegző bejegyzést.

A két napló külseje különböző, az egyik kékes, a másik ilyen erdős tematikájú, de belül szinte pontosan ugyanolyanok.

A 2022/2023-as szakaszra végül a kékes-könyves borítóval rendelkező naplót válaszottam és annak a kitöltéséhez kezdtem hozzá

Elsőként írtam bele a nevemet  ;)

Tavasz - Már írom...

Nyár

Ősz

Tél

Megjegyzések