Könyvkritika: Linda Kage - A csókod ára

Linda Kage
A csókod ára  (Price ​of a Kiss)
Tiltott férfiak - 1. rész
Magyar kiadás éve: 2021

Fülszöveg:
Mondhat bármit az unokatesóm,
nem én vagyok a lehetetlen kapcsolatok királynője.
Mármint az, hogy a legutóbbi barátom megpróbált megölni, és maradt is utána egy szép kis seb a nyakamon, majd miatta kénytelen voltam az ország másik felébe költözni, és megváltoztatni a nevemet Reese Randallre, csak hogy ne találjon rám, még nem jelenti azt, hogy…
Na jó, kit akarok átverni? Elsőéves fősulisként nem hiszem, hogy bárkinek is rosszabb múltja lehetne a pasikkal. Így amikor Mason Lowe felbukkant az életemben, a szerelem kábé utolsó helyen szerepelt a terveimben. De a kémia kettőnk között… berobbant. A kapcsolatunk ellentmond a logikának. Ő annyira dögös. És ha mellette vagyok, élőbbnek érzem magam, mint valaha. Vele még a vitákat is élvezem. Ő lehetne a lelki társam… ha nem lenne egyetlen, apró bökkenő.
A pasi selyemfiú.
Egek, én aztán tudok választani!
Magával ragadó történet egy különös párossal.
Vesd bele magad!

   Ajándékba kaptam ezt a könyvet a születésnapom alkalmából, habár nem céltalanul, hiszen szemeztem már vele egy ideje.
   Egyedül azért nem vettem meg magamnak és került hamarabb a kezembe, mert elriasztott, amikor megláttam, hogy a sorozat eredetileg 10 részből áll...:O
   Legyünk őszinték. A Könyvmolyképző mostanában sajnos egyáltalán nem arról híres, hogy megjelenteti a hosszú sorozatokat, kitart mellettük, nem kaszálja el őket, pláne nem kell ezer évet várni a folytatásokra.
   Késő bánat ebgondolat, hiszen most már elolvastam, belehabarodtam ebbe az egész Tiltott férfiak dologba. :)
   Ebből már gondolom kitaláltátok, hogy nagyon tetszett a könyv. Imádtam és új kedvencet avattam.
   A legutóbbi, 30 fülledt nap után pláne felüdülés volt egy olyan romantikus-erotikus könyv, ami tényleg szólt valamiről, amiből áradt a szenvedély, a tiltott románc, szuperek voltak az erotikus részek, ám mindezek mellett vagy éppen mindezek ellenére, a karakterek is jól ki lettek dolgozva.
   Imádtam Mason és Reese kettősét.
   Reese tragikus és ijesztő múlttal a háta mögött menekült és próbált új életet kezdeni, miközben belehabarodott egy olyan srácba, aki kényszerből dzsigolóként tengette a mindennapjait.
   Reese erős volt, bátor, humoros és egyedi, nő létemre simán megértettem, hogy Mason mit látott benne és miért is szerette meg annyira.
   Mason a szívem csücske lett. Sajnáltam, hogy ilyen mocskos dolgokra kényszerült, abszolút az anyját hibáztattam érte, aki felnőtt létére majdhogynem életképtelennek minősült a szememben. Egyszerűen hihetetlen, hogy egy kétgyermekes anya miként lehet ennyire szétszórt? Halmozta a tartozásokat, így a fia itta meg a levét. Borzalom.
   Ők ketten nem szerethették nyíltan egymást, titkolózniuk kellett, sőt sokáig, talán úgy a kötet háromnegyedéig, aktív tagadásban éltek és ,,csak" barátok voltak.
   Izzott közöttük a levegő, tökéletesen működött a kémia, ráadásul a testi vonzalom mellett az is jócskán előtérbe került, hogy egyszerűen megtalálták egymásban a menedéket, a lelki társukat. Számomra ez olyan ritka manapság az ilyen műfajú könyvekben.
   Mert a többiben van jó sok szex, szókimondás és vadság, aztán a karakterek lassan ráébrednek, hogy jóval többet éreznek a másik iránt.
   Itt viszont először a lassú tapogatózás, az óvatosság, az előítéletek lebontása és a barátkozás, ismerkedés került a középpontba, ami aztán csodálatos szexben teljesedett ki.
   Bevallom, hogy elolvadtam és még most is a hatása alatt vagyok. :)
   Végre a mellékszereplők is fontosnak bizonyultak, nemcsak kellékként szolgáltak.
   Sarah, Mason beteg húga, igazi szeretetbomba, Dawn, az anya...róla már írtam. 
   Aztán ott volt a megosztó unokatestvér, Eva, néha jól fejbe vertem volna egy péklapáttal, máskor meg inkább megölelgettem volna.
   Aztán a gonoszok. Mrs. Garrison a ragadozó vénlány, aki nem bírt magával és tönkretette Mason életét, zsarolta, zaklatta. Undorító. 
   Az őrült, féltékeny expasi, Jeremy, na róla inkább tényleg ne beszéljünk, mert az egyszerűen nem tűrne nyomdafestéket.
   Az viszont tagadhatatlan, hogy mind-mind jelentős szerepeket töltöttek be a cselekményben, fontos szálakat mozgattak, azon túl, hogy láthattuk kibontakozni Reese és Mason szerelmét.
   Jókat nevettem a Harry Potter imádaton és ezáltal a sokféle HP utaláson. Ezek plusz színt vittek a történetbe, nem mellesleg pedig megdobogtatták fangirl szívemet.
   Örülnék ha minden további rész megjelenne majd magyarul, érdekelne, hogy merre futnak ki más-más párosok románcai, közben pedig tudom, hogy a befejező, tizedik kötet szintén Reese és Mason duójáról szól, szóval legalább azt az egy regényt megjelentethetné még a kiadó!
   Pár szó a bórítóról:  A borító az eredeti kiadás egyik magyarosított változata, aminek leginkább a színvilága fogott meg. Ez a rózsaszínes-lilás-fehéres színátmenet annyira mesés.
   Reese és Mason pedig tökéletesek.
A teljes Tiltott férfiak sorozat

Megjegyzések