Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 2. rész - Nyár

 Sziasztok! :)

   Az én könyvesnaplóm kihívás második részével érkezem, ami a 2022-es évem komplett Nyarát mutatja be nektek, ennek a szuper naplónak a segítségével.

   Eddigi Az én könyvesnaplóm kihívás linkjei:

   Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 0. rész

   Az én könyvesnaplóm kihívás 2022/2023 - 1. rész - Tavasz

   Továbbra is fenntartom, hogy kimondottan csúnyán írok és van egy kis diszgráfiám.

   Íme:
   A Nyár maga ténylegesen az első zöld lapszélű oldalon kezdődik, méghozzá egy Könyvajánlat nyárra listával. Mindig X-el kell jelölni, amiket már olvastam és ! jellel, amiket egyszer még majd szeretnék.


   Idén az öt Nyári könyves kihívásból négyet sikerült teljesítenem. 
Olvastam egy könyvet aminek a címében egy szín szerepelt, olvastam egy regényt, ami nyáron játszódott, elolvastam egy magyar szerző művét és sorra került egy olyan kötet is, aminek a borítóján valamilyen növény - esetemben rózsa - szerepelt. 
Egyedül a vízparti olvasás maradt el, mert sajnos nem voltam nyaralni. :(


Minden évszak 12 könyvet foglal magába, így érdemes jól beosztani és azokat a könyveket beleírni, amik valóban tetszettek vagy valamiért nagyon különlegesnek bizonyultak. 
Az első ilyen nyári könyvem A szívtipró volt.


Az utolsó: A szégyentelen. 
Ezzel pedig a nyaram keretes szerkezetű lett, hiszen ezt a három hónapot L. J. Shen Bostoni bikák sorozatának első részével nyitottam és annak második részével zártam. :)
   További bekerült kötetek: Nyolc nyomozó, Az utolsó könyvtár, Mad Max Hawkinsban, Kotnyeles kölykök, Végzetes varázsigék, Lakás Párizsban, Várj velem, Várj, amíg sötét lesz, Pennyk és a Szívvel a falnak. 


Ezúttal, a tavaszinál jóval több levezető feladat került a nyári részhez. 
Az első egy ,,Hét tény az olvasásról". 
Az állításokról én magam is véleményt alkottam.


A kedvencem a Válassz! Ez vagy az? volt, csupa izgalmas könyves kérdésekkel, felvetésekkel. Ezeket imádtam.


Zárásként a Miért jó olvasni? szekció érdekességei kerültek terítékre. 

Megjegyzések