Sztárban sztár + 1 kicsi - 2017/2018 - Összefoglaló az elődöntő eseményeiről

Sziasztok! :)

Figyelem! Nem állok kapcsolatban a TV2-vel, semmi érdekem nem fűződik ennek a bejegyzésnek a megírásához. Csupán csak beszámolót írok a kedvenc műsoromról. Figyelem!

   Nagyon vártam már ezt az estét, mert kíváncsi voltam, hogy kik fognak bejutni a Top 5-be.
Nem mondanám, hogy maradéktalanul elégedett vagyok, de körülbelül ezeket a párosokat gondoltam a döntőbe, még akkor is, ha nem is mindegyiket vártam.
A kép forrása

A Top 5-be jutottak:

   Vastag Tamás és Varga Szabolcs --> Számomra ők a műsor abszolút győztesei. Nekik drukkolok és sikítottam örömömben, amikor kiderült, hogy VÉGRE HETI GYŐZTESEK LETTEK  (Ők voltak a Halott Pénz együttes) és persze bejutottak a döntőbe! :)
A kép forrása



   Veréb Tamás és Fodor Eliza --> Őket is nagyon szeretem, bár úgy gondolom, hogy Tamás teljesítménye a húzó és főként neki köszönhető, hogy a páros a döntőbe jutott. 
A kép forrása

   Kocsis Tibor és Zöldi Lara --> A műsor legviccesebb párosa. Szerintem az elején még ők maguk sem gondolták, hogy végül a döntőbe kerülnek. Nagyon kiforrták így magukat a végére és ezért tisztelem, becsülöm őket.
A kép forrása

   Nagy Adri és Nagy Bogi --> Én inkább a Radics Jani - Nótár Mary párost láttam volna szívesebben helyettük, mert őket is nagyon szerettem, de azért a lányokat is tehetségesnek tartom.
A kép forrása

   Hevesi Tamás és Horváth Csenge --> Az elmúlt napokban sokan megszólták őket, a Horváth Csenge nevelőapja által tett zsűrigyalázó kijelentések miatt, de szerintem akkor is ott a helyük a döntőben, mert nagyon jók.
A kép forrása


   Azért sajnálom, hogy jövő héten már döntő és vége is lesz ennek az egésznek, de semmi sem tarthat örökké, ráadásul, annak meg külön örülök, hogy nem kell majd vasárnaponként tűkön ülve ülni a TV előtt. :)

   Remélem, hogy idén év végén megint lesz felnőtt Sztárban sztár és ennek a műsornak is lesz még harmadik és sokadik évada is.

   Azt viszont tudnám értékelni, ha Tóth Vera nem lenne újra zsűritag... :(

A kép forrása

Megjegyzések