Decemberi Book Haul és zárás

Sziasztok! :)

   Véget ért egy újabb év és már el is kezdődött egy másik. :)
   Sikerekben, egészségben gazdag Boldog Új Évet kívánok minden kedves olvasómnak és ide látogatónak.

   Most egy decemberi összesítő bejegyzéssel jövök, amit már megszokhattatok.

   Decemberben - hála a Karácsonynak - sok könyvet sikerül beszereznem. Volt amiket én vettem magamnak, másokat ajándékba kaptam a családtagjaimtól, még megint másokat a Könyvmolyképző kiadótól kaptam ajándékba.

Íme a lista:

Kendall Kulper - A mágikus tolvaj - ajándék páromtól
Agatha Christie - A váratlan vendég - ajándék magamnak, 500 Ft-ért
Agatha Christie - Miért nem szóltak Evansnak? - ajándék magamnak, 500 Ft-ért
Alwyn Hamilton - A homok leánya - ajándék páromtól
Diane Paul - Balkezesek kézikönyve - ajándék apukámtól
Val McDermid - A klastrom titka - ajándék páromtól, 500 Ft-ért
Kai Meyer - A betű mágusa - ajándék magamnak
Sara Shepard - Hibátlanok - ajándék magamnak
Nataša Dragnić - Minden nap minden órájában - Arany Pöttyös ajándék
Rachel Ward - Számok - Az örökkévaló - ajándék páromtól, 500 Ft-ért
On Sai - Ersővágy - Vörös Pöttyös ajándék
Samantha Young - Jamaica Lane - ajándék magamnak
Sarah J. Maas - Köd és harag udvara - ajándék magamnak


Ezek közül sajnos még nem olvastam mindet, de igyekszem minél előbb sort keríteni rájuk.

Januárban biztosan kevesebbet fogok olvasni, mert bizonyos dolgok és okok miatt hamar fogok itthonról indulni és későn hazaérkezni, így sokkal kevesebb időm lesz a könyvekre. Valószínűleg csak hétvégén fogok tudni olvasni. :(


Olvasások és értékelések az új könyvekről:

Könyvkritika: Kendall Kulper - A mágikus tolvaj

Könyvkritika: Alwyn Hamilton - A homok leánya

Könyvkritika: Sara Shepard - Hibátlanok

Könyvkritika: Kai Meyer - A betű mágusa

Könyvkritika: Samantha Young - Jamaica Lane és Fountain Bridge (kisregény)

Könyvkritika: Amy Ewing - A fekete kulcs


Friss excel tábla adatok:

455 könyv
1.322.149 Ft értékben

Az ajándék könyveket egyelőre még nem írtam hozzá a listához, majd csak akkor, amikor már elolvastam őket.
Egyéb: 


Ebben a hónapban - a Karácsonyra való tekintettel - sajnos nem volt könyvklub. :(


Egyszer voltam moziban és írtam filmajánlót:



Az ünnepekre való tekintettel volt négy darab adventi témájú bejegyzés a blogon:






A Top 3 legnépszerűbb bejegyzés a blogon:




Megjegyzések

  1. Szia :-) Nagyon jó könyvekkel bővült az otthoni könyvtárad :-) Jó sok könyved van, jó olvasást hozzájuk :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Márti! :)

      Ezekből egy könyvet már odaadtam Laurának, mert amikor volt itt, nagyon kérte, de a többit megtartottam és szépen-sorban elolvasom majd. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése