Sztárban sztár + 1 kicsi - 2017/2018 - Egy újabb összefoglaló

Sziasztok! :)

Figyelem! Nem állok kapcsolatban a TV2-vel, semmi érdekem nem fűződik ennek a bejegyzésnek a megírásához. Csupán csak beszámolót írok a kedvenc műsoromról. Figyelem!

   Régen volt már Sztárban sztár + 1 kicsi összefoglaló, így gondoltam hozok egy bejegyzést erről is.

   Nekem eddig a Vastag Tamás - Varga Szabolcs páros a kedvencem. Számomra ők a legjobbak, mert mindig színvonalas produkciót mutatnak be, ráadásul Tamást nagyon tehetségesnek tartom.
   Szabolcs pedig szintén nagyon jól énekel és szerintem ő a gyerekek mezőnyének legügyesebb versenyzője.  
A kép forrása

   Sajnálom, hogy eddig sosem nyertek egy hetet sem, pedig a zsűri is mindig beszavazta őket a Top3-ba. :(
   Szeretném ha majd megismételnék Varga Vivien és Pál Dénes meglepő sikerét és végül ők lennének a műsor nyertesei.

   A zsűrivel most már sajnos egyre kevésbé vagyok elégedett, mert Tóth Vera kivételezni kezdett Tóth Gabival, ráadásul néha úgy látom, hogy ez a túlzó figyelem Gabinak is kezd teher lenni.

   Ábel Anitával és Király Viktorral egyelőre nincs bajom, őket szeretem, de az is idegesít, amikor Rákóczi Feri annyit emlegeti Újkígyóst. 
   Számomra ez egy kicsit már sok, pedig én Békés megyében élek és naponta látom a vonatból Újkígyóst.
A kép forrása

   Szeretem még a Nótár Mary-Radics Jani, Veréb Tamás-Fodor Eliza, valamint a Kocsi Tibor-Zöldi Lara párosokat is. Az első két párt inkább a tehetsége miatt, az utóbbit pedig azért, mert nagyon viccesek.

   Tóth Gabi és Keresztes Ildikó még mindig a saját hangján énekel. Sok helyen láttam és olvastam, hogy ezért folyamatosan támadják őket. Az az igazság, hogy ezzel sajnos nekem is egyet kell értenem.

   Kimondottan tetszett és jó ötletnek tartottam a Szenteste napján bemutatott, karácsonyi különkiadást, amiben számomra mindent vitt az újraforgatott Reszkessetek, betörők! kezdés. Igazán vicces volt. :)

   Az eddigi műsorok nyertesei:


A kép forrása

A második hét győztesei: Veréb Tamás és Fodor Eliza, akik Sam Smith és Mary J. Blige bőrébe bújtak


A kép forrása

A harmadik hét győztesei: Nagy Adri és Nagy Bogi voltak, akik Koncz Zsuzsa és Gergely Ági bőrébe bújtak


A kép forrása

A negyedik hét győztese - szintén - Veréb Tamás és Fodor Eliza párosa lett, akik Kazal László és Lorán Lenke kettősét személyesítették meg

Megjegyzések