Ha működik a kémia - 2. rész

Sziasztok! :)

   Nem is olyan régen hoztam már ennek a bejegyzésnek az első részét, amiben bemutattam nektek az első öt, olyan kedvenc párosomat, akiknél - szerintem - csodálatosan működött a kémia a vásznon, legyen az sorozat vagy éppen film.

   Most pedig érkezem is a folytatással, újabb öt párossal.

   Elnézést kérek, de a Blogger még mindig nem engedi beszúrni a megfelelő videókat, így megint, új ablakokban megnyíló linkeket teszek be a párosok nevénél.

  
   Sosem titkoltam, hogy óriási kedvenceim A galaxis őrzői és Peter Quill karaktere, így azt gondolom, hogy szinte már magától értetődő, hogy Peter és Gamora kapcsolatáért is teljesen - totálisan oda és vissza vagyok.
   Ők ketten tipikusan jó példája annak, hogy az ellentétek vonzzák egymást, ráadásul Űrlord által, a második részben sokat emlegetett ,,Kimondatlan" dolog miatt lesz még izgalmasabb ami köztük zajlik.
   Most, hogy az MCU berkeiben minden totálisan felborult és a múltbéli Gamora él a jelenben, még jobban érdekel, hogy végül mi lesz kettejükkel? Nagyon drukkolok nekik. 




   Most biztosan meglepődtök, hiszen a két karakter nem egy sorozatban szerepel. Roman Godfrey a Hemlock Grove-ban, még Cheryl Blossom a Riverdale-ben.
   A YouTube berkei viszont megannyi érdekes és csodás fanvideót rejtenek, ahol különböző karaktereket hoznak össze, nekem pedig ez az egyik kedvenc párosításom.
   Kettejük kapcsolata totálisan mérgező, ön- és közveszélyes lenne, viszont tény és a való, ráadásul egyértelműen kiderül a vágó munkájából, hogy attól még működne közöttük valami ijesztően vonzó dinamika.




   Egy újabb meglepő és Mi lenne ha? páros, de az MCU-n  belül bennük is volt bőven potenciál, amit a készítők egyszerűen nem használtak ki.
   Szerintem Bruce Banner és Nat között sosem működött igazán jól a kémia, még Steve és Natasha baráti viszonyából sokkal, de sokkal többet ki lehetett volna hozni. Ezt láthattuk Amerika Kapitány: A  tél katonájában is.
   Ha a Végjátékban másképp alakulnak az események, akkor talán Natasha lehetett volna Steve második esélye Peggy Carter után.
   Úgy gondolom, hogy kettejük kapcsolata pont jó példa lehetne a Barátságból, szerelem témájában.




   A Szexoktatás című sorozat az egyik kedvencem most és számomra a legizgalmasabb és legtöbb potenciált rejtő páros az Adam és Eric.
   Adam kezdetben nagyon agresszív, hiszen képtelen megfelelően kezelni az érzéseit önmaga és Eric iránt, de a két évad alatt óriási pozitív karakterfejlődésen esik át, ami miatt Eric is megbocsát és ad neki még egy utolsó esélyt.
   Nagyon érdekel, hogy kettejük kapcsolatából végül mit hoznak majd ki a készítők?!




   A Glee sorozatot bevallom nem néztem végig, mert olyan mintha el lenne átkozva...Már ami a színészek sorsát illeti. Nekem pedig taszító például olyan karaktert látni a vásznon, aki a valóságban már nem is él. Annyira megrázó.
   A Santana és Sebastian között működő dinamika viszont imádnivaló és mindig is szerettem az ő ellenséges párosukat.
   Persze tudom, hogy Santana a saját neméhez vonzódik és igazából Sebastianről sem derült ki egyértelműen túl sok dolog, de nézzétek meg, hogy éneklés közben mennyi energiát és megfoghatatlan kémiát sugároznak.
   Ebből is látszik, hogy a szerelem nem minden.

Megjegyzések