Érettségi Book Tag - Első rész

 Sziasztok! :)

   A Molyon nézelődtem a Book Tag zónában, valami érdekes és izgalmas könyves kérdőív után és végül erre esett a választásom, mert tetszettek a kérdések, ráadásul ilyen még úgy sem volt itt a blogon.

   A Tag összesen 10 kérdésből áll, éppen ezért két részre bontottam.

   Hamarosan érkezem a folytatással.

   Íme az első rész:

1. Matematika – Egy könyv, aminek szám van a címében (Lehet betűvel leírva is)
   Most pont aktuális, hiszen ezt a kötetet olvastam utoljára.
   Blanka Lipińska - 365 ​nap.
   Szerencsére csak kölcsönbe kaptam...:)




2. Magyar nyelv és irodalom – Könyv egy érettségin is előforduló szerzőtől
   Tavaly érettségizett az egyik ismerősöm és nagyon örültem, amikor megláttam, hogy Agatha Christie egyik klasszikusa, valamint az én egyik nagy kedvencem is ott van most már a lehetséges olvasmányok között. :)




3. Történelem – Valós, múltbéli esemény alapján íródott könyv
   Nem igazán szoktam ilyen könyveket olvasni, mert többségében igazán felkavarónak találom őket, de eltérő példa a Dolgozó kutyák, amiben vicces, megható, tanulságos és szórakoztató, de igaz történetek vannak csodás kutyákról.




4. Idegen nyelv – Egy könyv, amit nem magyarul olvastál
   100 millió + 1 éve hangoztatom már itt a blogon is, hogy egyszer sort kerítek egy idegen nyelvű könyvre, ami Amanda Stevenstől lesz a Sírkertek Királynője sorozat negyedik kötetet, de néha már magam sem hiszek ebben...
   Egyszerűen sajnos nincs olyan szinten az angol tudmásom, hogy belevágjak. :(




5. A kötelezően választott tantárgy – Könyvcímmel jellemezd a választott tantárgyadat!
   Ez a tárgy a földrajz volt, ezt választottam és szerintem illik hozzá a Felfedezők Társasága című könyv, amit töredelmesen bevallok, hogy még nem olvastam.

Megjegyzések