Még mindig olvassátok ezeket is!

  Sziasztok!

   A mai bejegyzésemben két olyan, mostanában olvasott könyvet hozok, amiket röviden és tömören: nagyon szerettem.

   Hamarosan érkezem a folytatással is...
   Ezek pedig:

1. Nicole Trope - A ​szomszéd titka mindig sötétebb
   Izgatottan vártam ezt a könyvet és nagy elvárásokkal fordultam felé, és igazából jó volt, tetszett, de valami mégis hiányzott belőle.
   A fülszöveg kicsit félrevezető, szerintem ezért is csalódtam egy kicsit, de nem baj, mert habár nem azt kaptam, amire számítottam, még így is olvashattam egy jó kis lélektani thrillert.
   A végén akkora csavar van, olyan mellbevágó történés, hogy már csak azért is megérte kézbe venni és esélyt adni neki.
   Az írónő jól becsap minket, de nem baj, mert a befejezés mindenért kárpótol.
   Eleinte lassan haladtam vele, kicsit túlírtnak gondoltam, de aztán felpörögtek az események és csak lestem, hogy mi van?
   Ez volt az első könyvem az írónőtől, de lehet, hogy nem az utolsó.
   Leginkább azoknak ajánlom, akik szeretik az érdekes és fejlődő karaktereket, valamint az olyan csavarokat, amik tényleg jól mellbe vágnak…


2. Colleen Cambridge - Gyilkosság ​Mallowan Hallban
   Szerintem az, hogy szinte egy nap alatt kiolvastam mindent elárul. :)
   Remek krimi volt, érdekes, pörgős és vicces, kicsit romantikus, közben mégis kegyetlen, csavaros, véres.
   Igazi cozy mystery, szuper karakterekkel, hangulatos helyszínekkel.
   Már eleve micsoda ötlet, hogy Agatha Christie az egyik mellékszereplő, aki majd ebből az esetből írja meg később a Holttest a könyvtárszobában eseményeit?!
   Phyllida szimpatikus, belevaló hősnő, Bradford meg remek, morcos ellentéte. Imádtam, amikor ők ketten veszekedtek. Éreztem bizony a kémiát.
   Phyllida titkai engem is érdekelnének.
   Már most azonnal olvasnám a következő kötetet. Remélem lesz angolul és majd magyarul is.
   Kellett már nagyon a lelkemnek egy jó, régimódi AC féle krimi.
   Nekem nagyon tetszett, csak ajánlani tudom. :)
   Agatha Christie rajongóknak már-már kötelező darab.

Megjegyzések