Lucy Clarke könyvek ajánlója

 Sziasztok! :)

   Mostanában három könyvet is olvastam Lucy Clarke-tól, ezért úgy döntöttem, hogy hozok egy kis ajánlót az eddig magyarul megjelent köteteiről.
   Íme:

1. Lucy Clarke - Az ​elveszettek
   Micsoda történet, micsoda szereplők és micsoda befejezés!
   Elég tanácstalan vagyok, hogy mit is írjak róla, mert habár tetszett, nem volt hibátlan, ráadásul sokszor kicsit vontatottnak éreztem, főleg az elején.
   Aztán beindultak az események, utána meg nem tudtam letenni.
   Spoilermentesen nem sokat tudok írni róla, sokkoló volt és rettentő drámai.
   Igazi lélektani thriller, ami még sokáig velem marad és nem ereszt.
   A befejezés kicsit visszás érzéseket kelt bennem, látom benne a reményt, a lezárást, de a jövő bizonytalanságát is.
   Szerintem nagyon szomorú a vége. :(
   Az biztos, hogy ha fog még megjelenni könyv a szerzőtől, akkor el fogom olvasni.


2. Lucy Clarke - Egy ​a lányok közül
   Na, pontosan ezért adtam múltkor négy csillagot, hogy most jó szívvel tudjak többet adni. :)
   Nem számítottam rá, hogy egy újabb olyan regényt kapok, aminek csak a levégén derül ki az áldozat kiléte is, de nem bántam meg, mert nagyon tetszett.
   Ez a hat „barátnő" egy igazán feszültséggel, titkokkal, hazugságokkal, halállal és tiltott vágyakkal övezett lánybúcsún vett részt, hogy a végén aztán mindent eldobjunk, csavarjunk még egyet a sztorin vagy inkább többet és leessen az állam.
   Igazi lélektani thriller volt és kimondottan elnyerte a tetszésemet.
   Nagyon nekem valónak érzem a kiadó keménytáblás thrillereit. Amiket eddig olvastam, azok vagy kedvencek lettek vagy nagyon tetszettek. :)


3. Lucy Clarke - A ​túra
   Egy Lucy Clarke könyvcsomag első kötete volt ez, amit én magam választottam és egy kicsit sem bántam meg. :)
   Ez volt az első olvasásom az írónőtől, de biztosan nem az utolsó, a négy csillag pedig egy olyan értékelés, aminek a lényege abban rejlik, hogy nálam legyen még hová fejlődnie.
   A túra egy feszültséggel, rejtett sérelmekkel, sötét titkokkal és igaz, de nem hibátlan barátságokkal teli
történet volt és bevallom, nekem elsőként a Sodró lendület című film jutott róla az eszembe, persze az vígjáték, ez meg thriller, lélektani regény, de akkor is sok mindenben hasonlít hozzá.
   Négy barátnő (a filmben három jóbarát) beveszi magát a hegyek közé, ott pedig olyan dolgokra bukkannak önmagukkal és másokkal szemben is (lásd: drogcsempészet), hogy arról jobb nem is beszélni…

Megjegyzések