Könyvek, amiket megszereztem, de nem biztos, hogy elolvasom őket...

 Sziasztok! :)

   A mai bejegyzésemben olyan könyveket hozok, amiket nagyon vártam, meg is vettem, de időközben másként kezdtem látni őket, így nem biztos, hogy valaha is el fogom olvasni őket.
   Ti voltatok már így?

   Íme a lista:

1. Heather Fawcett - Emily ​Wilde tündérenciklopédiája
   Beleolvastam és túl tömörnek találtam a szövegezését, ráadásul az első pár fejezet egyáltalán nem kötött le.
   Lehet, hogy nem ez lesz a nekem való tündéres könyv?


2. Kerstin Gier - Ami ​eddig elveszett
   Kerstin Gier írásaival egyébként is úgy vagyok, hogy vagy nagyon tetsznek, lásd például az Időtlen szerelem trilógiát vagy nagyon nem: Fellegszálló.
   Ez a sorozata eddig nem igazán tetszik és Bax karaktere ide vagy oda, szerintem nem fogom folytatni...


3. Monique Roffey - A ​sziget sellője
   Szintén beleolvastam és túl elvontnak, túl furcsának találtam, valahogy nem lett meg a közös nevező, így nem is erőltettem tovább...
   Pedig anno óriási reményeket fűztem hozzá.


4. Margaret Rogerson - Könyvek varázslata
   Nem lenne ezzel semmi baj, ha nem ilyen féltégla méretű és hosszússágú lenne ez a kötet, mert így egyszerűen nincs türelmem hozzá. :( 


5. Christina Lauren - Szerelem ​és egyéb szavak
   Pedig megfogadtam, hogy nem hagyom elcsábítani magam a szép borító és az csodás éldekorálás miatt, mert a Christina Lauren szerzőpáros számomra nem túl megbízható...


6. Hannah Grace - Jégtörő
   Annyi rosszat hallottam már róla, hogy ,,csakazértis" el kellene olvasnom, de eddig valahogy nem éreztem rá késztetést...

Megjegyzések