Kreatív sarok: Őszi dekoráció az otthonomban - 2019

Sziasztok! :)

   Legutóbb, a kedvenc vloggerem, Viszkok Fruzsi oldalán láttam egy hasonló videót és az ötlet ez alapján született meg bennem is.
    Jött az ihlet és lett pár ötletem, így gondoltam megosztom veletek is, hogy miként díszítettem fel a szobámat és hogyan teremtettem benne őszies hangulatot.
   Szerencsére nem kellett olyan nagyon sok pénzt költenem, mert pár dolog már megvolt otthon is, amiket úgymond újrahasznosítottam, de persze azért voltam pár boltban, a piacon és egy - két dolgot édesanyámtól kértem kölcsön.

   Ezek még csak korai tervek, de arra gondoltam, hogy ebből a fajta bejegyzésből rendszert fogok csinálni és lesznek majd téli, tavaszi és nyári dekorációs rovatok is.

   Íme az eredmény:

1. Tökfüzér és Halloween füzér
   Az elkészítési menetük a lehető legegyszerűbb.
   Voltam a kedvenc kézműves boltomban és ott vásároltam pár csomag (darabja 200 Ft) filcanyagból készült színes tököt, szellemet, boszorkányt és denevért.
   Ezeket felfűztem otthon madzagokra és lám, kész is a jópofa, mókás füzér.
   A csupa tökökből állót az ablakomba akasztottam, még a rémisztőbbet lelógattam a szoba közepén lévő lámpáról.




2. Töklámpások
   Akármennyire is rajongok a kézműveskedésért igazi töklámpás faragására nem mertem adni a fejem, ami tudom, hogy sajnálatos, hiszen így sok jó dologból kimaradok, viszont ismerve magam tuti, hogy levágnám pár ujjam...
   A Pepco és a Penny viszont sokféle alternatív, ledes és gyertyás megoldást kínál, ráadásul nagyon jó áron.
   Ezekből szereztem be kettőt.
   Az egyik a Dönci nevet kapta és porelánból van, amibe sima, valamint fahéjas-alma illatú teamécseseket szoktam tenni.
   A másik pedig Löbó, aki beépített led fényeivel riogat esténként a sötétben.


3. Őszi könyvtorony
  Ki gondolta volna, hogy ennyi narancssárga, bordó, barna és piros könyvem van otthon? Hát én biztosan nem, szóval meg is lepődtem, hogy két, kisebb könyvtorony is lett belőle.
   Az egyik széket letakartam narancsszínű anyaggal és ezekre pakoltam, halmoztam a köteteket, még a másikat a földre tettem.
   Madzagköteggel, boszorkányokkal, gesztenyékkel és gubacsokkal díszítettem őket.
   A Rick Riordan kötetek lettek a tornyok fő alkotóelemei, hiszen a legtöbbnek pontosan az őszi dekorációba beleillő színűek a gerincei. ;)



4.  Dísztök és gyertya
    A Dönci lámpás mellet lévő dísztök sajnos műanyag.
    Rájöttem, hogy imádom ezeket tököcskéket, szóval eldöntöttem, hogy jövőre fogok venni vetőmagokat és magam is termesztek majd ilyeneket. Annyira jópofák. :)
   A gyertyát ajándékba kaptam és egyszerűen imádom. Visszafogott, mégis csodaszép, ráadásul az illata sütőtökös.
   Mondjuk nem hiszem, hogy valaha is meg fogom gyújtani, mert annyira sajnálnám ha egyszer csak elfogyna.

5. Őszies fa
   Ezt az őszi termésekkel díszített fát anyukámtól kértem kölcsön. Persze nem igazi, de szerintem nagyon szép és mindenképpen illik a képbe.
   Nem is csináltam vele más egyebet, csak beletettem egy narancssárga kaspóba, majd az udvarunkról gyűjtögetett gesztenyegubacsokkal még inkább kiemeltem a szépségét.


6. Egy kosárnyi őszi termés
   Itthon volt már ilyen fonott kis kosaram és miután megtaláltam, gyorsan elmentem a parkba majd szedtem jó sok gesztenyét, valamint annak szúrós gubacsát.
   Ezeket aztán szépen elrendeztem és tettem hozzájuk - szintén 200 Ft - a kézművesboltban vásárolt őszi leveleket.



   Ti mivel dekoráltátok az otthonotokat?
   Nálatok is minden őszies és Halloween témájú?
   Írjátok meg nekem. ;)

Megjegyzések