Shethespy Book Tag - 1. rész

 Sziasztok! :)

   A Molyon most nagyon népszerű ez a könyves kérdőív, szóval arra gondoltam, hogy a 20 kérdést két részre osztom és én is kitöltöm. ;)

   Íme a válaszaim első felvonása:

1. Kedvenc és legkevésbé kedvenc könyv:
   Fő-fő-fő kedvencem Mary Ann Shaffer és Annie Barrows - Krumplihéjpite ​Irodalmi Társaság című kötete, a legkevésbé kedvenc pedig V. E. Schwab - Egy ​sötétebb mágia.


2. Egy könyv, aminek élnél a világában:
   Most és mindig: Narniában élnék a legszívesebben.


3. Kedvenc Young Adult kötet:
   Mostanában nem olvasok ilyen műfajban, áttértem a New Adult könyvekre, de természetesen örök klasszikus az Alkonyat.


4. Könyv, ami megváltoztatta az életem:
   A Harry Potter és az azkabani fogoly, mert ez volt az első HP kötet amit olvastam és megszeretette velem az olvasást, valamint berántott J. K. Rowling varázsvilágába. (L)


5. Könyvfőszereplő, aki a legjobban hasonlít rád:
   Itt a belső tulajdonságokat vettem jobban szemügyre, így döntöttem Katy Swartz mellett.


6. Leghosszabb könyv, amit olvastál:
   A legelső, 2003-as kiadásával a Harry Potter és a Főnix Rendje, ami akkor 752 oldal volt.


7. Könyv, amit szégyellsz bevallani, hogy tetszett:
   Igazából nem szégyellem, csak tudom, hogy sokan utálják, a Molyon jelenleg 70%-os értékelésen áll, én mégis imádtam és a mai napig az egyik kedvenc trilógiám. 
   Lisa Jane Smith tollából a teljes Titkos Kör sorozat.


8. A legtöbbször újraolvasott könyved:
   Filmen is ezt láttam a legtöbbször és könyvben is ezt olvastam újra igen sokszor.
   Neil Gaiman - Csillagpor.


10. Legutóbb olvasott könyved:
   H. P. Lovecraft - Onnan ​túlról

Megjegyzések