Shethespy Book Tag - 2. rész

 Sziasztok! :)

   Pár napja hoztam már ennek a könyves kérdőívnek az első felvonását, most pedig érkezem a folytatással.

   Az előző rész linkje: Shethespy Book Tag - 1. rész

   Íme:

11. Kedvenc könyvsorozatod:
   Jelenleg új és fő-fő-fő kedvencem a Skye Warren féle Endgame-trilógia, melynek zászlós rajongója és lelkes hirdetője vagyok, szóval olvassátok, mert nem fogjátok megbánni. ;) 
   Az első kötet már megjelent, a második most fog februárban és a kiadó az ígérte, hogy a harmadik, befejező rész áprilisban várható.
   A dark romance és az erotika rajongóinak már-már kötelező darab.


12. Kedvenc klasszikusod:
   Azt tudtátok, hogy szinte az összes Agatha Christie krimi is klasszikusnak számít?
   Ide mégsem azt fogom írni, mert akkor az összes kedvenc AC krimimet felsorolhatnám, ezért legyen inkább A ​Manderley-ház asszonya Daphne du Maurier tollából.


13. Kedvenc karaktereid:
   Ez a legnehezebb kérdés, mert Molyon is láthatjátok, hogy nagyon sok kedvenc karakterem van és nehéz lenne párat kiemelni...
   Mindegy, legyen most akkor Aslan, Narnia teremtője és ura, mert őt mindig szeretni fogom. :)


14. Hol szeretsz a legjobban olvasni?
   Mostanában a vonaton, utazás-ingázás közben olvasok a legtöbbet, szóval ezt fogom írni, de a kedvenc helyem az mindig a szobám marad, mert ott csend van, béke és nyugalom.


15. Könyv, ami megríkatott:
   Nem sokszor fordul elő velem, hogy olvasás közben sírok, inkább filmeken szoktam, de amikor először olvastam a Harry Potter és a Halál ereklyéit, na akkor mocskosra sírtam magam...:(


16. Könyv, amitől hangosan kellett nevetned:
   Alex Flinn -  Csók, pont jókor című Csipkerózsika újramesélésén emlékszem, anno igazán sokat és jóízűen nevettem. ;)


17. Legszebb borító:
   Egy újabb nehéz kérdés. Mégis melyik kezembe harapjak?
   Számomra a Hex Hall sorozat borítói mindig is kiemelkedőek lesznek, mert egyszerre szépek és roppant kreatívak.


18. Favourite coffee table book:
   Szerintem Joanna Nylund - Sisu  - Pozitív életszemlélet finn módra könyve pontosan ilyen lehet.

19. Gyerekkori kedvenc:
   Gyerekként imádtam és sokat forgattam, olvastam vagy csak úgy nézegettem:  A. L. Singer - Anastasia című mesekönyvét, ami ugyebár az azonos című filmadaptáció nyomán íródott.


20. Könyv, akinek az egyik főszereplőjével összeházasodnál:
   Régen Edward Cullent vagy Jasper Hale-t mondtam volna, de most inkább Elec O'Rourke-ot választom, Penelope Ward - Legdrágább mostohabátyám című regényéből. (L)

Megjegyzések