Könyvkritika: Jól vagyok! - Kreatív inspirációs napló

Jól vagyok!
Kreatív inspirációs napló
Magyar kiadás éve: 2021

Fülszöveg:
Jól vagyok! Kreatív inspirációs napló
színes illusztrációkkal
Kreatív és inspiráló utazás a belső világodba.
Erőt és bölcsességet meríthetsz a könyv feldolgozása során, gyakorolhatod vele az önmegismerést és az oldottabb önkifejezést, a segítségével megbarátkozhatsz a kreatív oldaladdal. Te döntheted el, mire használod – naplónak, vázlatfüzetnek, jegyzettömbnek, poháralátétnek –, de bármihez kezdesz is vele, reméljük, hogy örömet fog okozni.
Amivel találkozhatsz a könyv feldolgozása során:
Azonnal hasznosítható tanácsok és gyakorlatok.
Kreativitás, önkifejezés és belső jólét.

   A kreatív naplózás eddig is kitöltötte a mindennapjaimat, gondoljatok csak Az én könyvesnaplóm kihívásra, ami már második éve fut itt a blogon, de tavaly év végén eldöntöttem, hogy idén lesz Bullet Journalom, illetve Reading Journalom is.
   A 21. Század Kiadó Facebook oldalán aztán megláttam egy hirdetést, amiben a Jól vagyok! kreatív inspirációs naplóról írtak kicsit bővebben és úgy gondoltam, hogy bátor leszek és kérek egy recenziós példányt.
   Örömmel tapasztaltam az együttműködést és a pozitív hozzáállást, így történt, hogy a kérésemet követő harmadik napon meg is érkezett a sajtópéldányom, pont akkor, amikor hazaértem a kórházból.
   Tudjátok már jól, hogy a 2022-es Poszt-COVID idegösszeomlásom óta sajnos nem élek teljes életet, így történt hát, hogy a 2024-es évem elejét egy újabb kórházi tartózkodással kellett kezdenem. :(
   A Jól vagyok! napló viszont nekem most pont kapóra jött, elvégre lelki támogatást nyújt a kreativitás segítségével.
   Elöljáróban csak annyit, hogy mindenképpen be fogom majd szerezni a kvázi ,,párját" is, aminek a címe: a Boldog vagyok! és ami egy kreatív örömnapló a mindennapokhoz.
   A Jól vagyok! már azért is tetszett annyira, mert az illusztrációk valami csodaszépek, kissé meseszerűek, ráadásul, szerintem hygge hangulatot árasztanak magukból, ami újabb jó pont a lelki béke és a lelki egyensúly tekintetében. :)
   Telis-tele van pozitív, reménykeltő idézetekkel, amik valóban inspirálnak, közben pedig megannyi színezhető oldal segít abban, hogy még jobban elmerüljünk egy kicsit és relaxáljunk.
   Tulajdonképpen az üres oldalak, sem üresek, hiszen arra várnak, hogy megtöltsük őket a saját gondolatainkkal, érzéseinkkel, terveinkkel és vágyainkkal. Így tehát csak addig üresek, amíg mi úgy nem döntünk, hogy feljegyzünk valamit.
   Az én kedvenceim mégis a megannyi stresszoldó technikákákat bemutató feladatok, és a mindfulness, vagyis a tudatos jelenlét fontosságát előtérbe helyező oldalak voltak.
   A kórházban pontosan ilyen és ehhez hasonló dolgokat igyekeztünk elsajátítani, szóval ez a napló csak még többet segített és még inkább megerősített abban, hogy talán jó úton járok a gyógyulás felé.
   Közel sem értem még a végére, sok minden áll előttem, de pozitív vagyok és bizakodó. Ez a gyógyulásomra is igaz és a naplóra is. ;)
   Nagyon hálás vagyok a 21. Század Kiadónak és a Next 21 munkatársainak, hogy hosszú, rögös utamon támogattak engem ezzel a könyvecskével. Köszönöm szépen!
   A végére pedig, negatívumként egyetlen dolgot tudok írni, az pedig a kötés maga, a kötet gerince, ami a sok strapálás és nyitogatás mellett igen hamar megtört.
   Az ilyen kreatív naplóknak én biztosan nem ilyen kötést készítenék, hanem inkább olyat, mint ami a Szalay Könyveknél is jellemző, vagyis a spirálozás.
   Pár szó a borítóról:  A borító színpompás, csodálatos rajzokkal teli, rajta sok-sok növény és madarak sziluettje.
   Ebből is árad a hygge hangulat.

Megjegyzések