Reading Journal 2024 - 1. rész

 Sziasztok! :)

   Tudjátok jól, hogy már több, mint két éve vezetem itt a blogon is Az én könyvesnaplóm kihívást és ezt természetesen folytatni fogom, de hála a Szalay Könyvek előre feldíszített jegyzetfüzeteinek/naplóinak, úgy döntöttem, hogy idén Bullet Journalt is fogok vezetni, valamint Reading Journalt 

   A saját Bullet, illetve Reading Journal kihívásomat természetesen itt a blogon is meg fogom örökíteni.

   Nézzétek:

A Reading Journal kezdő oldalai

Kicsit csaltam, mert a tavalyi évi, két Louisa May Alcott kötetet is beírtam a naplóba. Ez A valóra vált álom című könyv oldala.

A nagy Louisa May Alcott kihívásom terve az évre

A Kisasszonyok oldala

Thrillerrajongó plecsni - követő

20+24 könyv kihívás (1)

Kedvenc Louisa May Alcott idézeteim (1)

20+24 könyv kihívás (2)

Kedvenc Louisa May Alcott idézeteim (2)

Top 12 könyv (1)

Top 12 könyv (2)

TBR lista (1)

TBR lista (2)

Könyves BINGO - 2024

Karácsonyrajongó plecsni - követő

A nagy Louisa May Alcott könyves kihívás rangsora

Az olvasások értékelése és statisztika

Megjegyzések