Zsúrkocsi helyett, könyves állvány (L)

 Sziasztok! :)

   Karácsonyi ajándékom volt a családtól egy négyrészes, négy fakkos lilás-rózsaszínes színű könyves állvány, amit a régóta betervezett IKEA zsúrkocsi helyett kaptam.

   Eleinte kicsit furcsa volt, nem erre számítottam, de ugyebár ajándék lónak ne nézd a fogát, ráadásul amint bepakoltam a fakkokba azzonal megszerettem és a szívembe zártam. :)


Az első fakkban vannak azok az új, saját könyvek, amiket még nem olvastam. Ezen a fakkon vannak scrapbook díszek is. Papírvirágok és Bingo lap. (L)

A második fakkban vannak a könyvjelzőim, Az én könyvesnaplóim, valamint a Bullet Journal naplóm is. 

A harmadik fakkban van a könyvszügyőm, a jelenleg is használt színezőm és azok a könyvtári könyvek, amiket már olvastam.

Az utolsó fakkban vannak azok a könyvtári könyvek, amiket még nem olvastam.

A tavalyi év végén rengeteg könyvtári könyvet kölcsönöztem, így végül a középső fakkba kerültek a Kisasszonyok sorozat még nem olvasott kötetei.

Az utolsó fakkba pedig, végül a többi olvasatlan könyvtári kötet került.

Megjegyzések