Könyvek, amiket mostanában félbehagytam :(

 Sziasztok! :)

   Az év eleje olvasási válsággal indult, ráadásul észrevettem magamon, hogy nincs mindig türelmem a hosszú, 350+ oldalas könyvekhez vagy éppen az olyanokhoz, amiknek nagyon tömör a szövege.
   Most hozok három olyan könyvet, amit félbehagytam és talán sosem fogom befejezni vagy újrakezdeni őket...

   Nem szívesen csinálok ilyet, de az erőltetésnek sem látom értelmét.


1. Ana Huang - Twisted ​Lies - Stella & Christian
   Erre egyáltalán nem vagyok büszke, hiszen az előző három részt nagyon szerettem és a sorozatot még így is a kedvenceim között tartom számon.
   Pedig annyira vártam… :(
   Nem azért hagytam abba, mert nem tetszik, hanem mert most nincs türelmem ilyen vastag könyvhöz.
   Picit azért olvasási válságom van a kórház óta és erősen küzdök a könyvekkel.
   Szóval úgy döntöttem, hogy most inkább nem erőltetem, félreteszem és majd máskor újra fogok próbálkozni vele, mert érdekel Stella és Christian sztorija, sőt igazából eljutottam a 120. oldalig és éreztem a kémiát, jókat derültem rajta, de akkor sem kötött le.
   Nem is csillagozom, mert ugyebár az nem lenne igazságos.


2. Győri Anna (szerk.) - A ​legnagyobb ajándék és más klasszikus karácsonyi történetek
   Még jóval tavaly, karácsony előtt jegyeztem elő a könyvtárban, de csak idén februárban került hozzám. :(
   Ennek pedig meg is lett a negatív hatása.
   Idén karácsonykor majd újra megpróbálkozok vele, mert most szimplán nem köt le….


3. Alexis Henderson - A ​boszorkányság éve
   Én megpróbáltam, tényleg, de nem kötött le annyira, sokszor szenvedtem vele. Szerintem nagyon tömör a szövege, nehéz a nyelvezete, egyszerűen vontatott. :(
   Annyira sajnálom, mert egyébként érdekes a sztorija. Darling Desi dicsérte nagyon, főleg az írónő másik, vámpíros könyvét….
   Annak még lehet, hogy adnék egy esélyt, de ennek már nem.
   Egyetlen pozitívuma, hogy kedvet kaptam a boszis sztorikhoz.
   Nem csillagozom, mert nem lenne igazságos.
   Ahhh, úgy bánt, hogy nem fejezem be, de minek erőltessem???

Megjegyzések