Sorozat kibeszélő - Gotham - 4. évad - 1. rész

Sziasztok! :)

   Ezúttal egy sorozat kibeszélővel jövök. Ez a poszt visszatérő elem lesz a blogon. Azoknak a sorozatoknak fogok írni - nemcsak - az első részéről, amiket nézek. Ezeket a sorozatokat egyszer már említettem ebben a posztban. --->  Sorozatokban felbukkanó kedvenc férfi szereplőim.

   A mai bejegyzésemben a Gotham 4. évadának 1. részéről hozok egy kis beszámolót.
Íme:

A bejegyzés itt-ott Spoilert tartalmaz!

   Végre eljutottam oda, hogy megnézzem a Gotham szezonnyitóját.
   Az igazságoz az is hozzátartozik, hogy nem vagyok akkora Gotham fan, csupán csak azért nézem, mert jó lenne már ha Jerome is főszereplő lenne és amíg ezt várom, addig nem akarok lemaradni egy részről sem, hogy amikor eljön az ő pillanata, minden eseménnyel képben legyek.
   Három hónap telt az előző évad eseményei óta. 
   Pingvin már megint Gotham megmentőjének szerepében tetszeleg, hiszen ,,sikeresen" csökkentette a bűnőzést. Természetesen úgy, hogy bűnözési engedélyeket bocsát ki. Te jó ég! Ez is csak  Gothamban történhet meg. Gondoljatok bele. Ha minden városban ilyen engedélyeket adnának, akkor régen tönkrement volna már a világ infrastruktúrája. Eluralkodna a legális bűnözés és semmi szükség nem lenne a rendőrségre.
   Jim természetesen küzd ez ellen, de a GCPD berkeiben minden más rendőr elégedett a tessék-lássék munkájával. Jellemző.
   Rébusz még mindig lefagyasztva, Barbarát halottnak hiszik, Lee kereket oldott. Ezt a három karaktert utálom a legjobban, így nekem egy cseppet sem hiányoztak.
   Ivy (Méregcsók) még mindig teljesen felesleges karakter. Nem is értem, hogy a sorozatkészítők miért hozták be, hiszen az égvilágon semmit sem kezdenek vele. Sajnálom az őt alakító színésznőt, mert szerintem nagyon nélkülözhetőnek érezheti magát.
   Bruce éjszakai bűnüldözőnek csapott fel, miután Ra's al Ghul az előző évadban elraboltatta és jól átmosta az agyát. Természetesen az Alfred ellen elkövetett gyilkossági kísérlet bűntudata vezérli, valamint a Tech vírus elszabadulásában okozott főszerepe.
   Három értékelhető dolgot fedeztem fel ebben a - számomra - közepes évadnyitásban.
   Az egyik, a Bruce és Selina között fennálló kémia. A két fiatal színész még mindig szuperül hozza a kissé esetlen, de szerelmes kamaszt, akik túl hamar akarnak felnőni.
   Selina karaktere még mindig megosztó, hiszen most meg Tabitha Galavan a mentora, ami már önmagában is igencsak megkérdőjelezhető. Mégis, az egyik legértékelhetőbb pillanat, a kettejük között lezajló párbeszéd volt.
   A másik a Madárijesztő felbukkanása. 
   Az ifjabb Jonathan Crane-t játszó színészt már anno az első évadban is igazán hitelesnek találtam, de visszatérőként bebizonyította, hogy méltó helye van a többi szereplő között. Az ő jelenetei kellően őrültek és ijesztőek voltak.
   A harmadik pedig, Viktor Zsasz újfent felbukkanása, akinek személye kellően üdítően hat a ripacskodó Pingvin mellett.
   Még most sem értem, hogy amikor Jim és Harvey elmentek az Arkham elmegyógyintézetbe, Jerome miért nem bukkant fel? Könyörgöm! Meddig kell még várni, amíg a készítők belátják, hogy Cameron Monaghannek a főszereplők között a helye? Nem értem.
   Szóval, jó kis évadindító volt, de azért sok minden hiányzott belőle. Értem én, hogy bevezetik a Sötét lovagot, de nem csak erre az egy dologra kellene fektetni a hangsúlyt...

   Nektek, hogy tetszett az új rész?

Megjegyzések