,,Van, aki forrón szereti" avagy erotikus könyvek a legjavából - 1. rész

Sziasztok! :)

   Most egy olyan válogatással jövök, amiben erotikus témájú könyveket ajánlok.
   Mert bizony jócskán van élet A szürke ötven árnyalata után is...sőt!

Jó böngészést kívánok. :)

1. Alessandra Torre - Sötét hazugságok

   A Sötét hazugságok romantikus témájú, erotikával megfűszerezett sztori, amiben persze azért sok a fordulat, a titok és a meglepetés.
   Kérdem én: Kell ennél több? Nem bizony.
   Lana, Brant és Lee szerelmi háromszögéhez képest a világ összes irodalmi karaktere leteheti a kalapot és búcsút mondhat fényes pályafutásának.
   Ugyan, hol van már Elizabeth Bennett, Mr. Darcy és Wickham gróf? Mit neked Katniss, Peeta és Gale? Bella Swan komolyan vergődött az Edward és Jacob iránt érzett szerelme között? Nevetséges! És úgy egyébként. Nem volt és talán soha nem is lesz ilyen fordulatos, izgalmas, erős érzelmekkel teletűzdelt szerelmi szál. Ilyen meghökkentő, ilyen szomorú, ilyen megbotránkoztató, ilyen vad és ilyen elítélendő hármas.
   Mert én bizony beleestem abba a csapdába és hibába, hogy elítéltem Lanát, amiért két férfi után futott. Soha női karaktert nem utáltam még így, mint őt. A könyv háromnegyed részéig ezt gondoltam róla és magamban mindennek jól elmondtam. Aztán kiderült Brant titka és rájöttem, hogy Lana erős, eltökélt és bátor nő, akire már – már fel is lehet nézni. Nem azt mondom, hogy nem követett el hibákat, de a további fejlemények tükrében egyáltalán nem lehet hibáztatni szerencsétlent. Egyetlen bűne volt csupán, az, hogy odaadta a lelkét Brant Sharp-nak.



2. Jennifer L. Armentrout - Függőség - Luxen spin-off

   Még csak a felénél tartottam, amikor már kedvencnek jelöltem. Először is azért, mert ez egy igazán jól megírt Luxen spin-off kötet, nem mellesleg pedig kitűnő erotikus könyv.
   Az arumok világa talán még a luxenekénél is izgalmasabb. Sosem gondoltam volna, hogy ezt valaha is le fogom írni.
   Hunter szívdöglesztő, bunkó és bugyiolvasztó, Serena meg tipikus L. J. Armentrout női főszereplő, vagyis erős, karakán és bátor. Nagyon szerettem a párosukat. Ne is kérdezzétek, hogy Team Kaemon vagy Team Sunter ( Igen. Az összevont nevek alakjait én találtam ki és ezért bocsánatot is kérek!) Nem tudnák választani, mert mindkét páros sziporkázó, akik között olyan szexuális feszültség van, hogy elalélok…
   Jó volt viszontlátni a Luxen ismert szereplőit és persze Daemon-t is.
   Egy szó, mint száz. Izgalmas, pörgős cselekmény, kedvelhető karakterek, ájulás környéki szócsaták, parázsló szenvedélyek. Számomra, Jennifer egyik legjobb könyve.
   Luxen fanoknak kötelező darab, de önálló regényként is simán megállja a helyét.


3. Lisa Renee Jones - Ha én lennék te

   Ez olyan könyv, ami teljesen kikapcsolt és lekötött.
   Izgalmas volt, vad, szexi, érzéki, tele titkokkal és rejtéllyel.
   Sarát nem igazán sikerült megkedvelnem, de a két alfa-hím Chris és Mark mindenért kárpótolt. Nagyon várom a folytatást, mert micsoda függővég. Te jó ég! Erősen falkaparós kategória.
   Aki olvasta Daphne du Maurier – A Manderley-ház asszonya című könyvét, annak mindenképpen ajánlom és nem csak azért, mert itt is kísért egy Rebecca nevű nő.
   A két sztori nagyon hasonlít, az alapok szinte ugyanazok, mégis eltérő, mégis modern, tele fülledt erotikával.
   Annyira jó lenne tudni, hogy mi lett Rebeccával. Sok minden az eszembe jutott már, de valami történés, egy elejtett szó végül mindig megcáfolta.
   Sejtettem én, hogy valami domináns kapcsolat és a BDSM elemei is meg fognak majd jelenni végül.
   Mindent összevetve: imádtam, tetszett és várom a következő részt.



   Hamarosan jövök a folytatással is, amiben újabb három erotikus témájú könyvet fogok nagyító alá venni.
   Írjátok meg, hogy nektek melyik a kedvenc erotikus könyvetek. :)

Megjegyzések