Sztárban sztár - 2017 - 3. adás

Sziasztok! :)

Figyelem! Nem állok kapcsolatban a TV2-vel, semmi érdekem nem fűződik ennek a bejegyzésnek a megírásához. Csupán csak beszámolót írok a kedvenc műsoromról. Figyelem!

   Megérkeztem az újabb összefoglaló bejegyzésemmel. Jó lenne, hogy ha ez is annyira tetszene nektek, mint a legutóbbi.

   Megint nagyon vártam a vasárnapot és persze a Sztárban sztárt. Ismét volt süti és chips is. Remélem, hogy ez hamar szokásunkká válik.

   Mostanában elég megosztó dolgokat olvasok a műsorról. Voltak körülötte balhék, ráadásul sok néző nyíltan vallja, hogy a zsűri kivételezik pár versenyzővel. Őszinte leszek: van benne igazság és emiatt nagyon szomorú vagyok. :(
A kép forrása

   Érdekes, hogy az előző szériákban ilyenkor már simán meg tudtam tippelni, hogy ki lesz majd a nyertes, most viszont még halvány ötletem sincs. Olyan persze van, akinek drukkolok, de a kettő sajnos nem mindig ugyanaz.

   Mindig szoktam szavazni a TV2 Live applikációval és mindenkire igennel voksolok. Miért? Mert szerintem mindenkinek adni kell egy esély. A plusz egy szavazatomat viszont már nagyon meggondolom, hogy ki is érdemli meg?!

   Számomra eddig ez az adás volt a legjobb.
   Akadt sok kiemelkedő produkció  és még a kevésbé gyengék is igazán jók voltak. Nagyon izgultam a végén Singh Vikiért, mert számomra ő a legjobb női versenyző ebben a mezőnyben, szóval igazságtalan lett volna ha neki kell mennie. Király Viktor most nem volt olyan jó, de ezért nem őt okoltam, hanem a dalválasztást. Ekanem Bálint szintén a körülmények áldozata lett. Janicsák Veca is jól hozta Christina Aguilera szerepét, bár a hangjuk szerintem nagyon hasonlít, szóval nem volt olyan nehéz dolga.
A kép forrása
   Pápai Joci még mindig vicces, habár egyre kevésbé köt le és kezdem úgy érezni, hogy nem igazságos ha a marháskodásaival jut el a műsor légvégéig. Horváth Tamás méltó emléket állított a Linkin Park énekesének,  Berkes Olivér meg igazán tehetséges. Ő volt a mai este legjobbja. Kollányi Zsuzsit szeretem a legkevésbé. Egyszerűen én is úgy érzem, hogy a zsűri kivételez vele és főleg persze Majka.

   Amúgy nem is értem, hogy a műsor készítői miért mindig ugyanazokat az énekeseket adják feladatnak? Annyi tehetséges előadó van még. Nem kellene mindig Britney Spears, Lady Gaga, Prince, Justin Bieber és hasonlóakat adni.

   Lehetne mondjuk: Ellie Goulding, Ed Sheeran, Natasha Bedingfield, Michael Bublé, Enrique Iglesias, Rob Thomas, Adam Lambert‎ stb. is.

   A mai adás legjobbja: Berkes Olivér, mint Pápai Joci

   A legviccesebb: Pápai Joci, mint Kylie Minogue

   Akit nagyon lepontoztak, pedig nem érdemelte meg: Horváth Tamás Chester Benningtonként

   Aki a legkevésbé tetszett: Kollányi Zsuzsi, mint Justin Bieber

   A hét kiesője: Csézy, mint Elvis Presley
A kép forrása

   Folytatás jövő héten. :)

Megjegyzések