Sorozatajánló

Sziasztok! :)

   Kimondottan régen volt már sorozatajánló bejegyzés, szóval gondoltam hozok is gyorsan egy ilyen témájú cikket.
   Írtam nektek korábban, hogy sokat változott az ízlésem az olvasás és a könyvek terén.
   Nos, ez a sorozatok nézésében is igaz, mármint olyan szinten, hogy abbahagytam sok olyan szériát, amiket régen előszeretettel néztem.
   Ilyen például a Riverdale vagy a Lucifer, amik egyszerűen már nem kötnek le.
   Elkaszálták sok kedvencemet is, mint például a The Royals vagy a The Librarians. :(

   Jó szívvel ajánlom viszont ezeket az új, kevesebb, de tartalmasabb részekből álló sorozatokat.

   Íme a lista:

Roswell, New Mexico
   Egy régebbi, Kedvenc filmek/Movie Tag bejegyzésben említettem már, hogy örök kedvencem a Roswell sorozat.
   Idén természetesen ezt a szériát is újraforgatták más színészekkel, valamint más, csak az elnagyolt alapjaiban megegyező történetvezetéssel, hiszen az új részek még inkább hajaznak az eredeti, Melinda Metz féle Roswell High könyvekre.
   Először mindenképpen aggódva és fenntartásokkal kezeltem ezt az egészet, de végül adtam neki egy esélyt. Jelentem megérte, mert imádtam. :)
   Max most is irtó szívdöglesztő, Michael karaterét sokkal jobban megkedveltem, akárcsak Isabelt, akit az eredeti sorozatban utáltam, itt viszont nagyon megszerettem.
   Külön kiemelném a Michael/Alex/Maria szerelmi háromszöget. (L)
   A második évadot már szerencsére berendelték, szóval remélem kiderül végre, hogy kik is valójában Maxék, mert számomra még az előző sorozatban sem volt teljesen világos...



The Umbrella Academy
   Marvel és szuperhős filmek rajongóként szinte már-már kötelezőnek éreztem, hogy belekezdjek ebbe a sorozatba, amit végül megint csak nem bántam meg. :)
   Egy mindenképpen egyedi, sötét hangulatú és sajátosan értelmezett képregény adaptációról van szó.
   Adott hat, (eredetileg hét, de az egyikük már nem él) milliomos által örökbefogadott, eltérő szuperképeségekkel megáldott,,testvér" akik nem is különbözhetnének jobban egymástól, ám közös bennük, hogy nevelőapjuk szigora teljesen tönkretette az egyébként sem átlagos gyermekkorukat, így felnőttként mind más-más gondokkal küzdenek.
   Aztán persze fenyeget még a jó öreg apokalipszis is, amit kénytelen-kelletlen, de összefogva megpróbálnak megállítani.
   Vannak itt önbeteljesítő jóslatok, szellemek, időutazás, bérgyilkosok és persze Klaus, Klaus minden mennyiségben, mert ő a kedvenc karakterem. (L)



Elveszett próféciák (Good Omens)
   Neil Gaiman és  Terry Pratchett közös regényének adaptációja, amit már nagyon vártam.
   A könyv beszerzés alatt és persze mindenképpen szeretném elolvasni, de nem bírtam ki, hogy addig bele ne kezdjek ebbe a 6 részes szériába.
   Már eleve adott két igazán kiváló, angol színész - David Tennant és Michael Sheen - a főszerepekben szóval azért is megéri belekezdeni. Plusz ott van még mellékszereplőként Jon Hamm is, akit én kimondottan szeretek.
   Egy igazi angol humorral átszőtt, igényes és megosztó nézeteket hirdető szériáról van szó, amiben egy angyal és egy démon összefognak, hogy megállítsák a közelgő világvégét.
   Egyébként is szeretem a hasonló témájú könyveket/filmeket, így nem is volt kérdéses számomra, hogy elkezdem-e egyáltalán.

Megjegyzések