Hálaadás Book Tag

Sziasztok! :)

   Angolul találtam csak Hálaadással kapcsolatos könyves kérdőívet és habár tudom, hogy hivatalosan tegnap volt, én ma hozom, pótlólagosan.

   Pár szó a Hálaadásról: ,, A hálaadás (angolul Thanksgiving avagy "Happy Thanksgiving Day") észak-amerikai ünnep. A hagyományok szerint az őszi betakarítások után adnak hálát a termésért Istennek. Az Amerikai Egyesült Államokban, ahol az egyik legfontosabb ünnepnek számít, november hónap negyedik csütörtökjén, Kanadában pedig október második hétfőjén tartják."


   A kérdések és a válaszok pedig:

1. Kenyér - Egy könyv, ami kívűüről keménynek tűnt, de belül puha volt
   Ide most Lauren Weisberger - A ​feleségek című könyvét írom, ami Az ördög Pradát visel harmadik része és amiről azt hittem, hogy komolyabb cselekménye lesz, de közben unalmas volt, néha semmi sem történt, Miranda karakterének pedig szinte semmi súlya nem volt a történetben. 
   Óriási csalódás.


2. Pulyka - Egy könyv, ami már picit unalmas és agyonismételt, mint a pulyka Hálaadáskor
   Kezdem azt hinni, hogy megutáltam a tükörregényeket, amik más szereplő szemszögéből igaz, de ugyanazt a történetet mesélik el újra meg újra. 
   Így voltam nemrég E. L. James - Szabadság  - A szabadság ötven árnyalata Christian szerint című kötettel is.
   Lezárult ez is, most már írjon végre valami mást, mint a Mister, ne erről húzzon le még több bőrt! Könyörgöm!


3. Húslé - Egy olyan sorozat kezdő kötete, ami érdemessé teszi, hogy az egész sorozatod elolvasd, mert annyira jó
   Aztán persze lehet, hogy nem lesz mindegyik folytatás, annyira jó, mint az első kötet, sőt ez általában igaz, hogy a többi rész picit gyengébb szokott lenni és az első mindig nagyon üt, de L. J. Shen - Ádáz című könyvét és az egész Sinners of Saint sorozatot olvassátok, mert isteni. :)


4. Töltelék - Egy könyv telis-tele meglepetésekkel és szuper izgalmas jelenetekkel
   Nekem az idei évem eddigi fő-fő-fő kedvence a Fenevad - Lizzie Danton ébredése pontosan ilyen volt.
   Erotikával, romantikával, izgalmakkal és sokkoló karakterdrámákkal teli olvasnivaló. Annyira jó volt.


5. Burgonyapüré - Egy könyv, ami jónak ígérkezett, de óriási csalódást okozott
   Bram Stoker - Drakula.
   Ezt a történetet már mindenki ismeri, de azért bőven okozott kellemetlen meglepetéseket. Néha annyira lassan, kínzó lassan haladtam vele, hogy sokszor megfordult a fejemben: nem olvasom tovább, feladom.
   Gusztustalan, a cselekményvezetés unalmas, ráadásul nem találtam olyan szereplőt, akit kedveltem volna. :(


6. Áfonyaszósz - Egy könyv, amiben a legédesebb a romantika
   Sokaknak csalódást okozott a történet rövidsége és a sok recept miatt, de én akkor is imádom Nicolas Barreau összes könyvét, így hát A ​szerelem receptjeiért is totálisan odavoltam. 
   Rövid, velős, de annál édesebb kis szösszenet.


7. Kukorica - A legelcsépeltebb könyv, amit valaha olvastál
   Helyette, a legelcsépeltebb könyv, amit idén olvastam és szintén az egyik legnagyobb csalódás Kendall Ryan - Fagyos ​szenvedély című története, melynek alapjait az Elemi ösztön film cselekményének fordított verzója adta és ebből annyira, de annyira többet ki lehetett volna hozni, ehelyett viszont elcsépelt lett, klisés és unalmas...


8. Zöldbab - Egy könyv, ami túlírt vagy túl hosszú
   Nathaniel Hawthorne - A ​skarlát betű című könyvét túlírtnak találtam és borzalmasnak, lélekrombolónak.
   Akartam szeretni, de ez az egész puritán légkör, az emberi képmutatás és a végtelen emberi gonoszság annyira elszomorított, hogy képtelen voltam élvezni a történetet.


9. Sütőtökös pite - Egy könyv, ami segített kilábalni az olvasási válságodból
   Természetesen több olvasási válságom is volt már, de sosem felejtem el, hogy az egyik leghosszúbb ilyen könyvmentes időszakomból Mindee Arnett - A Rémálom-ügy című könyve és a teljes Akkordél Akadémia rántottak ki, amiért mindig hálás leszek.


10. Kutya/macska - Egy olyan könyv, ami ha étel lenne, tuti ellopnád az asztalról
   A csóktolvajban csókot loptak, így hát stílusosan én akkor ezt az új, kedvenc könyvemet lopnám el magamnak az asztalról. ;)

Megjegyzések