Könyvek, amiket már nagyon várok - 26. és 1/2 rész

 Sziasztok! :)

   Érkezem egy rövid, de annál lényegre törőbb könyves várólistával. Most mindössze csak két elemből áll, de ezeket a köteteket is legallább annyira várom, mint a többit. Sőt. ;)

   Tudjátok, hogy ahol később lesz majd  magyar borító, ott ki fogom cserélni a képet. ;)

   Ti ezek közül várjátok már valamelyik megjelenését?

   Nézzétek:

1. L. J. Shen - Néma - A Sinners of Saint sorozat harmadik kötete

Fülszöveg:
Jó okkal nevezik úgy, hogy A Néma.
Kemény, rideg és számító. Ritkán szólal meg.
Amikor megteszi, csöpög a hangja a megvetéstől.
Amikor megteszi, a szavai nem nekem szólnak.
Amikor megteszi, összeszorul a gyomrom, és a feje tetejére áll az egész világom.
Harminchárom éves.
Én tizennyolc.
Egyedülálló apuka és az apám üzlettársa.
Az ő szemében én csak egy gyerek vagyok, és az ellensége lánya.
Érzelmileg elérhetetlen.
Én viszont… tele vagyok érzelmekkel. Olyan érzelmekkel, amiket elvileg nem lenne szabad táplálnom iránta.
Trent Rexroth össze fogja törni a szívemet. Nem elég, hogy ott van az írás a falon. Ráadásul még a lelkembe is belevésődött.
Ennek ellenére nem vagyok képes távol maradni tőle.
A botrány az utolsó dolog, amire a családomnak szüksége lenne. Mi azonban mégis botránnyal fogunk szolgálni nekik.
Ó, gyönyörűen kaotikus lesz…


2. Penelope Ward - Kilences Gavallér 

Fülszöveg:
Egyikünk ​hazudott. Fiatalkorunkban hárman voltunk barátok. Egy kocka, egy szoknyavadász és egy szépség.
A szívem mélyén mindig is őt akartam. De eltitkoltam, mert Roryval alkut kötöttünk, hogy a közös barátunk, Amber tiltott gyümölcs.
Elmentem egyetemre, és az övé lett a lány. Amber sosem szerzett tudomást az érzéseimről. Évekig voltak együtt – míg Rory végül összetörte a szívét.
Mindezek során a távolság dacára felszínesen tartottuk a kapcsolatot. Mikor egy három hónapos munkaszerződés Bostonba szólított, Amber a rendelkezésemre bocsátotta a vendégszobáját.
A szakításából lábadozó lány lemondott a férfiakról. Egy este elképesztő dolog fogadott a számítógépe képernyőjén. A randizástól és a további csalódásoktól tartva kötöttség nélküli szexet keresett. Érzelmek vihara söpört át rajtam: féltés, féltékenység és kíváncsiság. Amber a Kilences Gavallért választotta, és üzenetet küldött neki. Kitárulkozott előtte, többek között azt is bevallotta neki, micsoda testi vonzalmat kelt benne a barátja: én. De engem meg ő tart tiltott gyümölcsnek – ráadásul selyemfiúnak is. (Ami a körülmények fényében vicces.)
Végül egy hotelben beszélt meg találkozót a Kilences Gavallérral, ahol egy visszautasíthatatlan ajánlat várta.

Megjegyzések