Könyvkritika: Melanie Harlow - Ments meg örökre!

Melanie Harlow
Ments meg örökre!  (If You Were Mine)
After We Fall sorozat - Harmadik rész
Magyar kiadás éve: 2023

Fülszöveg:
Sosem ​gondoltam volna, hogy ő az Igazi!
Theo McLeod magas, sötét hajú és jóképű. Ezzel még nem volna gond, de az a beképzelt vigyor az arcán, a „ki, ha én nem” hozzáállás meg az a hatalmas ego… Nem, köszi! Csak azért fizettem a szolgálataiért, hogy ne kelljen a szinglik asztalánál töltenem az esküvőt. Csak megjátszottuk volna, hogy egy pár vagyunk.
Nem volt benne a pakliban, hogy megcsókol.
Az meg pláne nem, hogy ettől kiugrik a helyéről a szívem.
Leírhatatlan érzés!
Semmiben sem hasonlítunk. Ő szinte vakmerő, én meg halálra szorongom magam mindenen. Ő ágról ágra száll, én pedig olyan vagyok, mint egy öreg tölgyfa. Theo múltja nem épp feddhetetlen, a pillanatnak él, és bármikor feladja az elveit; én pedig a cserkészcsapat önkéntese vagyok.
De mindez cseppet sem számít, ha a karjaiban tart.
Tisztában vagyok a hibáival. Tudom, hogy a sebei mélyek, hogy nem könnyen szavaz bizalmat az embereknek. Tudom, hogy nem hiszi el, hogy valaha boldoggá tehet, pedig így van.
Vajon mellettem marad?

   Az első és második részről írt értékelésemet ezeken a linkeken tudjátok elolvasni: Könyvkritika: Melanie Harlow - Édes szívtipró és Könyvkritika: Melanie Harlow - Mindig van tovább.
   Azt már tudjátok, hogy kisebb kálvária volt a sorozat magyar megjelenése körül, hiszen először 2020-ban jött ki a második kötet, majd tavaly az első. Kicsit szélsőséges, de a lényeg, hogy most már majdnem teljes a sorozat.
   Akárcsak az Olümposzi história, úgy az After We Fall könyvek is, nálam a guilty pleasure kategóriába tartoznak, tehát tudom jól, hogy kissé klisések, hogy a benne rejlő gondolatok nem fogják megváltani a világot, ám mégis élvezem. ;)
   A sok krimi után valami olyanra vágytam, ami haladós, pörgős és amin nem kell sokat törni a fejemet, csak sodródni az árral és kész.
    A Ments meg örökre! pontosan egy ilyen regény, szuper elegye a romantikus és erotikus New Adult könyveknek.
   Nem voltak hatalmas elvárásaim ezzel a történettel szemben, de szerencsére kudarc sem ért. 
   Működött a kémia, amit én mindig nagyra értékelek. A szereplők között izzott a levegő és az nálam már egyből jó pont.
   Mivel harmadik rész, erősen spoileres az első kettőre nézve, itt már láthatjuk azt is, hogy miként alakult Jaime és Quinn, valamint Margot és Jack kapcsolata.
   Ebben a regényben kivételesen nem az újrakezdés volt a középpontban, hanem egy picit humorosabb és csupa véletlennel tarkított találkozás, hiszen Claire esküvőre hivatalos, de nem akar beégni a kollégái előtt, hogy nincs senkije, így egy appon keresztül kísérőt bérel magának, aki nem más lesz, mint Theo.
   Claire szimpatikus főhősnő és sok mindenben hasonlítunk, így nagyon hamar tudtam vele azonosulni. Sokszor, amikor olvastam a gondolatait, a véleményét egy-egy történésről vagy a félelmeiről, kétségeiről, úgy éreztem mintha csak a saját naplómat tartanám a kezemben.
   Theo kicsit a szokásos NA pasi, aki vadító, jóképű, vonzó és persze arany szíve van, ráadásul az ágyban valami fenomenális, mégis, a karaktere jócskán kapott mélységet is, hiszen a hátán cipeli a múltját, ami családi erőszakkal, alkoholizmussal és bűntetett előélettel van tele, pont ezért fél az elköteleződéstől, fél attól, hogy nem lesz elég jó Claire-nek.
   Ők ketten olyan kemény erotikus jeleneteket/meneteket lenyomtak, hogy sokszor igen komolyan zavarba jöttem. Mindent is kipróbáltak egymással, hevesek voltak és amikor belelendültek a dolgokba, akkor bizony nem volt megállás. :D
   Melanie Harlow stílusa most is tetszett. Jól haladtam vele, gördülékenyen ír és simán lehetett követni az eseményeket, habár kicsit kiszámítható és mint írtam, nem volt kliséktől mentes sem, sőt.
   A történet mind Claire, mind pedig Theo szemszögéből olvasható, ők ketten minden téren jól kiegészítették egymást.
   Néha kicsit zavartak az indokolatlan káromkodások, de egy ilyen sztorinál már megszokhattam volna, hogy minden nyers, vadabb és a szókimondás is egyfajta extra kifejezésmód, amivel a szerző jobban érzékelteti a gondolatokat.
   Mindent összevetve: Kitűnő kikapcsolódás, egyszerre vicces, romantikus, érzéki és szexi. 
   Nagy csodákat nem kell tőle várni, de egyszer mindenképpen megéri elolvasni.
   Pár szó a borítóról:  A borítót a hazai kiadó tervezte és szerintem szuper. 
   Illik a történethez és jól kifejezi azt.
   Mindezektől eltekintve, ezerszer jobban tetszik, mint bármelyik külföldi kiadás borítója, amin megint a félmeztelen, izmos pasi kinézetet alkalmazták.
   Claire éppen Theót vetközteti, aki szmokingban van és ez egy igen jelentőségteljes pillanat a könyben is.

Megjegyzések