Irodalomterápiás Book Tag - 1. rész

 Sziasztok! :)

   Érkezem a most Molyon is igen népszerű Irodalomterápiás Book Tag első részével, ami öt kérdést foglal magában.
 
   Hamarosan pedig érkezem a folytatással...
   Íme:

1.) Melyik mese volt a kedvenced gyerekként?
    Sok kedvencem volt, faltam a meséket, de legjobban a mesefilmként is ismert Anasztáziát (Anastasia) szerettem.
   Általában kéthetente hétvégén elolvastam újra és újra vagy csak lapozgattam és nézegettem a képeket és/vagy a kedvenc jeleneteimet olvastam újra.

 
2.) Válassz egy könyvszereplőt, akit kifejezetten szeretsz, és írd le pár szóban, miért kedveled!
   Ide egyértelműen Finnick Odair-t írom, hiszen róla már többször is esett szó itt a blogon és tudom, hogy kicsit unalmas lehet, de akkor sem nevezek meg mást.
   Finnick óriási karakterfejlődésen esik át, hiszen egy üresfejű szépfiúnak ismerhetjük meg, akit semmi és senki sem érdekel, aztán az Arénába belépve előtör az igazi énje, az pedig egy bátor, vicces, hősies és szeretetéhes férfit takar, aki nem fél kockáztatni.
 
 
3.) Válassz egy könyvszereplőt, akit kifejezetten nem szeretsz, és írd le pár szóban, miért nem!
   Ilyenből van egy pár és akkor kit is válasszak? Hmhmhm...
   Legyen akkor Rebecca de Winter, a Manderley-ház asszonyából, hiszen róla annyi minden lehet tudni és nem tudni a regényben is, hogy azzal oldalakat lehetne megtölteni.
   Egyszer még egy tanulmányt is olvastam az ő karakteréről, ami roppant izgalmasnak bizonyult.
   Rebecca egy gonosz, manipulatív nő, akinek semmi sem szent, mindezek mellett pedig pénzéhes, csapodár és tobzódik a hazugságokban, ráadásul örömét leli abban, hogy kínozhatja a férjét és persze a férje családját is.
   UTÁLOM!

 
4.) Melyik az a könyv, amit szerinted mindenkinek el kellene olvasnia?
   Most írjam megint a Krumplihéjpite ​Irodalmi Társaságot? Na jó, nem írom.
   Legyen inkább helyette Louisa May Alcott tollából A valóra vált álom, ami egy karácsonyi novellákat tartalmazó klasszikus és egyszerre szívmelengető, tanulságos, kedves, humoros és bájos kis gyűjteményes kötet.

 
5.) Melyik könyves helyszínre látogatnál el a legszívesebben?
   Egyértelmű, hogy Narniába. *_*
   Abba a Narniába, amely aranykorát élte a négy Pevensie testvér uralma alatt.

Megjegyzések