Irodalomterápiás Book Tag - 2. rész

 Sziasztok! :)

   Pár napja hoztam már ennek a könyves kérdőívnek az előzményét, most pedig érkezem is a folytatással.
   Íme:

 6.) Melyik az a könyv, amit SOHA nem szeretnél újraolvasni?
    E. K. Blair - Bang című könyvét soha nem szeretném elolvasni sem, mert egyszer elkezdtem, de nem volt hozzá gyomrom, így be sem fejeztem...
 

 7.) Válassz egy könyvszereplőt, aki szerinted hasonlít rád!
   Íme Rosalie Laurent, Nicolas Barreau - Párizs ​mindig jó ötlet című könyvéből és ő is inkább belsőleg hasonlít rám, mint külsőleg.
   Szerintem hasonló a lelki világunk és hasonló dolgokat szeretünk, hasonló dolgokért rajongunk.
 
 
 8.) Válassz egy könyvszereplőt, akire szeretnél hasonlítani!
    Jó lenne olyannak lenni, mint Persephone Penrose L. J. Shen - A ​szégyentelen című könyvéből, mert ő csoda szép nő, ráadásul bátor, merész, szókimondó, belevaló és mindig eléri amit akar.
   Én is szeretnék ilyen lenni. ;)
 
 
 9.) Ha írnának az életedről egy regényt, milyen műfajú/stílusú lenne?
    Sajnos attól tartok, hogy szenvedős és nyögvenyelős lenne, mint valamelyik orosz dráma, több ezer oldallal, haladatlan cselekménnyel és rosszul megírt, váratlan fordulatokkal...:(


 10.) A jelenleg olvasott könyvedet ajánlanád másoknak? Miért igen/nem?
   Most éppen A ​Hawthorne testvérek című könyvet olvasom és ajánlom is jó szívvel, de csak azoknak, akik már olvasták a komplett Örökösök viadala trilógiát.

Megjegyzések