Sztárban sztár - 2017 - 10. adás - Döntő

Sziasztok! :)

Figyelem! Nem állok kapcsolatban a TV2-vel, semmi érdekem nem fűződik ennek a bejegyzésnek a megírásához. Csupán csak beszámolót írok a kedvenc műsoromról. Figyelem!

   Elöljáróban csak annyit, hogy amikor kihirdették a győztest, akkor annyira sikítottam örömömben, hogy a konvektor tetején szunyókáló Cirmák felriadt és azóta is igencsak gyanúsan néz rám és méreget. :)

   A lényeg:

   Ez is elérkezett.
   10 hét után ma este véget ért a Sztárban sztár ötödik évada és gondolom nem árulok el nagy titkot, hogy leírom: Horváth Tamás lett a győztes.
   Janicsák Veca negyedik lett, Pápai Joci harmadik, Király Viktor pedig második.
   Eredetileg Király Viktornak drukkoltam, mert ő végig nagyon jó volt és igazából annak is örültem volna ha ő győz, de az utóbbi hetekben egyre csak azon kaptam magam, hogy Horváth Tamásnak drukkolok és őt szeretném végső nyertesként látni.
A kép forrása

   Mindvégig szimpatikus volt, ahogy hozzáállt ehhez a műsorhoz, mert roppant eltökélten viselkedett, precíz volt, újra és újra minőségi produkciókat nyújtott, ráadásul végtelenül szerény volt és kitűnő versenyzőnek bizonyult.

   Mindezek mellett pedig azzal is meg kellett birkóznia, hogy Majkáék végig indokolatlanul lepontozták, sokszor leszólták, inkább Pápai Jocit és Kollányi Zsuzsit részesítették előnyben, plusz ő még nem is számított olyan ismertnek, mint mondjuk Király Viktor vagy a többiek.

   Hatalmas és lelkes igennel szavaztam tehát rá, aminek úgy hiszem, hogy meg is lett a pozitív eredménye.

   Persze Viktor is frenetikus volt és az utolsó, záró produkciója, egyszerűen sokkolt, méghozzá jó értelemben. Ennyire sosem voltam még elégedett a második helyezéssel. :)

   Joci és Veca ma szintén nagyot alakítottak, sőt, nekem Joci ma kimondottan jó volt, mint Vincze Lilla.

   A már kiesett versenyzők közös produkciói is kimondottan jól sikerültek. A Take That utánzás egyszerre volt vicces és minőségi.

   Két hét múlva indul a Sztárban sztár + 1 kicsi, amit NAGYON, NAGYON VÁROK, mert aki látta az előző évadot az tudja, hogy a felnőtt versenyzőknél, csak a gyerekek a tehetségesebbek.
   Veréb Tamás és Vastag Tamás - két nagy, nagy kedvencem - máris ott lesz a versenyzők között. :)
A kép forrása

   A Sztárban sztár + 1 kicsi versenyzői:
   Hevesi Tamás és Horváth Csenge / Keresztes Ildikó és Lingura Diána / Kozma Orsi és Ádám Botond / Vastag Tamás és Varga Szabolcs / Nagy Adri és Nagy Bogi / Kocsis Tibor és Zöldi Lara / Nótár Mary és Radics Jani / Rácz Gergő és Malaczkó Anna / Veréb Tamás és Fodor Eliza / Tóth Gabi és Fodor Erik

   Felvetődik a kérdés: Írjak majd bejegyzéseket a Sztárban sztár + 1 kicsi műsorról?
Írtam ki szavazást és Ti, az olvasóim fogjátok eldönteni.
   A blog legtetején, bal oldalon, a Népszerű bejegyzések ezen a blogon menüpont fölött tudtok szavazni.

       A mai adás legjobbja: Horváth Tamás, mint Michael Jackson

       A legviccesebb: Pápai Joci, mint Vincze Lilla

      Akit nagyon lepontoztak, pedig nem érdemelte meg:  A zsűri most nem pontozott!

      Aki a legkevésbé tetszett: Janicsák Veca, mint a Madcon énekese

      A győztes: Horváth Tamás
A kép forrása

   Köszönöm, hogy elolvastátok ezeket a - nem könyves - bejegyzéseket is. :)

Megjegyzések

  1. szia :-) jó hogy írtál erről a műsorról. Szerintem is Tomi megérdemelte a győzelmet, hétről hétre egyre jobb volt. Én is nézni fogom a Sztárban sztár+1 kicsi műsort, Veréb Tamásnak örülök mert nagyon jó énekes, jó hogy szerepelni fog a műsorban. Szerintem egyértelmű hogy erről a műsorról is írnod kell :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Márti! :)

      Köszönöm, hogy szavaztál és, hogy mindig elolvastad a bejegyzéseket és írtál is. :) Ez nekem nagyon sokat jelent/jelentett.
      Éljenek a Tamások. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése