Kézműves sarok: Scrapbook Haul

Sziasztok! :)

   Most egy olyan bejegyzéssel jövök, amiben kivételesen nem az elmúlt hónapok könyves szerzeményeit mutatom meg nektek - egyébként sajnos ilyen összesen csak két darab volt - hanem a másik hobbimhoz való kellékeket.
   Ez egy Scrapbook Haul bejegyzés lesz, amit azért készítek, mert páran kérdeztétek tőlem, hogy mégis miket és hol szoktam vásárolni a kézműves albumjaimhoz?!

   Íme:

1.    Ha emlékeztek még az első scrapbook témájú bejegyzésemre akkor írtam már ott is, hogy én az olcsóbb verziót szoktam készíteni, mert a rizspapírok, dekupázs és egyéb scrap hátterek túl drágák a pénztárcámnak.
   Így szoktam venni a boltban kreatív szalvétákat, amik számomra tökéletes helyettesítők. Csodálatosak, nem igaz?



2.    Plusz háttér még nálam az A4-es, nagy alapú színes lap, amikre tulajdonképpen a szalvétákat szoktam felragasztani.
   Képzeljétek, az egyik Papír - írószer boltban 10 Ft/darab áron szoktam venni őket.



3.    A kedvenceim és a scrapbook lelke pedig a sokféle dísz, apróság, faanyag, műanyag, színes toll és filcanyag, na meg persze a kétoldalú dekor ragasztócsík.




4.    Plusz adalék - nálam mindenképpen - pedig a sokféle színes, mintás szatén és egyéb anyagú szalag.



5.    Minden kelléket, a Békéscsabán lévő Univerzál Áruház első emeletén található Vár-Játék kreatív-hobby és játékboltban szereztem be.
   Jó szívvel ajánlom, mert roppant hangulatos, jó árakkal és szép termékekkel dolgozó bolt, kedves, segítőkész eladókkal, valamint rengeteg választékkal.
   Kép forrása: a Vár-Játék Facebook oldala

Megjegyzések