Tea Book Tag

Sziasztok! :)

Ma egy újabb Book Tag kitöltésére adtam a fejem, aminek középpontjában a teázási szokások és persze az olvasás állnak.
Ha gondoljátok, akkor töltsétek ki Ti is, majd igyatok meg egy csésze teát. Én mindenképpen így teszek. ;)

Íme:

1. INSTANT TEA: a legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál
   Az Agatha Christie könyvek egyébként sem túl hosszúak, de A váratlan vendég - mivel eredetileg színmű - még sokkal kurtább, mint átlagban.



2. ZÖLD TEA: egy könyv zöld borítóval
   Ide most a csodálatos kivitelezésű Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei sorozat kiegészítő kötete jutott az eszembe. Ransom Riggs - A különlegesek regéi.




3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL: egy könyv, ami átmelengeti a lelked
   Ide most az utolsó, jó szívvel ajánlott olvasmányomat írom, ami egyben Nicolas Barreau legújabb magyarul megjelent kötete.




4. ÖTÓRAI TEA: egy könyv, amit angolul (vagy egy másik idegen nyelven) olvastál
   Sajnos nem túl jó a nyelvérzékem, így még sosem olvastam idegen nyelven, de már jó ideje tervezem, hogy A Sírkertek Királynője sorozat további három kötetét sorra kerítem angolul...




5. GYÓGYTEA: egy könyv, amit kényszerből olvastál
   Az egyetemen több kötelező olvasmányunk is volt, de Tom Stonier könyve azóta is kísért, persze nem jó értelemben. 
   Kezdetben azt hittem, hogy tök jó lesz, mert az elméleti és kísérleti fizika alapjain nyugszik, így azt gondoltam, hogy majd jobban megértem az Agymenőket is. Maradjunk annyiban, hogy óriásit tévedtem és sokat szenvedtem mire a végére értem...




6. FEKETE TEA: egy olyan akció dús (vagy ijesztő) könyv, amin biztosan nem tudnál elaludni
   A bolyongó lélek című könyvet egyetlen éjszaka alatt olvastam ki, mert annyira ijesztő volt, hogy féltem lefeküdni aludni...




7. JEGES TEA: egy hamisíthatatlan nyári olvasmány
   Elvileg még idén érkezik a Hableányok kíméljenek várta-várt második kötete, de addig mindenképpen érdemes - akár újra - elolvasni a első kötetet. 
   Remélem, hogy a harmadik rész is meg fog majd jelenni magyarul...




8. KALINKA SZAMOVÁR: egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetővé
   Számomra, az utolsó ilyen könyv, A szultán foglya című kötet volt, amivel tuti, hogy nem leszek népszerű, de rengeteget szenvedtem vele és bevallom, hogy sokszor átlapoztam részeket mert annyira untatott.




8+1 ANGOL TEA: egy könyv, ami nem volt a te tereped, mégis az egyik kedvenced lett
   Kicsit unom már a sablonos high fantasy könyveket, de az Anna Banks féle Nemezis című regényt és a folytatását mégis imádtam.  Pont azért, mert nincs benne semmi sablonos. :)

Megjegyzések