Filmajánló: Marvel Kapitány

Sziasztok! :)

   Nemrég értem haza a legújabb Marvel film vetítéséről és arra a következtetésre jutottam, hogy ez az egész MCU most már biztosan egy önálló, megállíthatatlan gépezet, ami egyszerűen képtelen vagy csak nagyon kicsit tud hibázni.
   Csak a magam nevében nyilatkozhatok, de tuti, hogy - ezek után is - minden Marvel filmet meg fogok nézni, mert nem tudom megunni őket, ráadásul csodálom és lenyűgöz, hogy most már több, mint egy évtizede építik ezt az egész univerzumot.
   Minden összefügg, minden kapcsolódik egy régebbi eseményhez és kiderül, hogy egyre több karakter ismerte egymást a múltban.
   A Marvel Kapitányt hatalmas elvárások és botrányok sora előzte meg.
   Én magam is a szkeptikusok közé tartoztam, azok közé, akik nem igazán hittek abban, hogy Brie Larson megfelelő lesz erre a szerepre, mert az előzetesek alapján egy karót nyelt, idegesítő, semmilyen színésznőnek tűnt. Sokan kritizálták, hogy képtelen nevetni, mosolyogni a vásznon.
   Hivatalosan is bocsánatot kérek és elismerem, hogy tévedtem. Brie Larson teljesen megfelelő a szerepre, emellett az előzetes most is sok dologban átvert bennünket, nézőket.
   A készítők ott vágják át a hűséges közönséget ahol csak tudják, de megbocsátom nekik, mert újra és újra bebizonyosodik, hogy zsenik.
   Kellemesen csalódtam ebben az alkotásban, mert számomra minden benne volt, ami egy ilyen képregényes filmhez kell.
   Mostanában egyébként kicsit besokalltam az ilyen típusú filmekkel, néha már nekem is túl sok a szuperhős, de ilyenkor rájövök, hogy imádom az MCU műveit, mert egyszerűen kihagyhatatlanok.
   Volt sok csata, égen és földön, rengeteg kikacsintás az előző filmekre, feltűntek régi karakterek és persze megannyi új is.
   Fury és a cica, Goose párosának rengeteget lehetett nevetni, akárcsak magának Marvel Kapitánynak, aki amellett, hogy belevalónak és bitang erősnek bizonyult, egyben vicces, karakán és kedves is volt.
   Előttem már leírták jó sokan, de tény, hogy Thanos retteghet, mert Carol Danvers olyannyira erős, hogy szerintem egymaga képes lenne legyőzni az Őrült Titánt, hát ha még pluszban kiegészül a bosszúszomjas Bosszúállókkal - micsoda szóvicc! :) - akkor ott majd  kő - kövön nem marad.
   A filmben egyébként sok mindenre választ kapunk, ami eddig igazán kérdéses volt a közelgő Végjáték kapcsán, de jó sok mindenre fény derül a múltból is.
   Számomra a látvánnyal sem volt gond, pedig sok helyen olvastam, hogy nem olyan jó, mint az előző részekben.
   Imádtam a Stan Lee megemlékezést az elején, amivel a készítők a Mester előtt tisztelegtek. :) Igazán megható volt és szívmelengető.
   Nagy meglepetést tartogattak az alakváltó skrullok és Jude Law, valamint Annette Bening karakterei, akikről szinte mindvégig titkolták, hogy kik is lesznek valójában és akiknek igazi kilétét találgatások sora és sok-sok titok övezte.
   A Ben  Mendelsohn által alakított Talos hivatalosan is belépett a kedvenc MCU gonoszaim közé, mert a karaktere árnyalt volt és sokrétű, telis - tele valódi indokokkal.
   Goose, a cica, valóban sokszor ellopta a show-t, még úgy is, hogy az esetek többségében nem igazi macska volt, hanem inkább egy cuki CGI cicus. Mindenképpen úgy vélem, hogy egy új Groot imádat van születőben...:)
   Bízok benne, hogy lesz folytatása a Marvel Kapitánynak, mert most már tudom, bőven van benne potenciál és remélem nem az lesz, hogy a kapitány feltűnik még az új Bosszúállókban aztán már el is tűnik  a süllyesztőben, mert ezernyi fontosabb dolga lesz.
   Egyszerűen kell az ilyen jól és tudatosan felépített női karakter.
   A stáblistát persze most is várjátok meg, mert két plusz jelenet is van, amiből az egyik inkább egy részlet lehet a Végjátékból, még a másik egy vicces kikacsintás.
   Gondolom mondanom sem kell, hogy mennyire várom már a Végjátékot, hiszen elképzelni sem tudom, hogyan fog majd megint ennyi karakter együtt dolgozni a vásznon...

Megjegyzések