Kreatív sarok: Karácsonyi dekoráció az otthonomban - 2019

Sziasztok! :)

   Ha emlékeztek még akkor októberben hoztam már egy hasonló bejegyzést és akkor az őszi és Halloween témájú díszítést mutattam meg nektek, amit a szobámban csináltam.
   A bejegyzést ezen a linken tudjátok megnézni és elolvasni.
   Most pedig érkezem az akkor beígért téli, Karácsonyi dekorációval, amihez megint akkor kaptam leginkább ihletet és ötletet, amikor Viszkok Fruzsi csatornáját néztem. ;)

   Az eredmény pedig ilyen lett:



1. Karácsony füzér, arany és piros színekkel
   A múlt hétvégén megint kreatív és dekor cukiságok beszerző körútján voltam és a Pepcoban találtam rá - igen jó áron - erre a piros és arany színű, apró karácsonyfa díszekre.
   Egy dobozban 6 féle dísz volt. Ajándékdoboz, harang, dob, toboz, csillag és gömbdísz, amiket aztán egyenként felfűztem ilyen rusztikus madzagra, három féle hosszúságban és felkötöttem a lámpa csavarjaira.




2. Ünnepi gyertyák, több illatban
   A lámpások ezúttal elmaradtak, de van helyettük három féle illatú ünnepi gyertya.
   Fahéj és alma, fenyő, valamint vanília és bogyós gyümölcsök. Mindegyik meg van szórva aranyozott csillagokkal és flitterekkel, amik égés közben még nagyobb hangulatot teremtenek.
   Ezeket még a Lidl egyik kora karácsonyi akcióin szereztem.





3. Egy köteg havas, díszes rőzse
   Az egyik régebbi bejegyzésemben már írtam, hogy az Obi karácsonyi díszeinek árai sajnos nem az én pénztárcámnak valók, de a legutóbbi alkalommal kinéztem magamnak egy köteg havas, díszes rőzsét, aminek egyszerűen nem tudtam ellenállni, mert olyan jópofának tartom, ráadásul valamiért a The Holiday - kedvenc karis filmem - legjobb jelenetei ugranak be róla.
   Szóval végül visszamentem és megvettem, igaz úgy kellett elkunyerálnom az utolsó darabot a vevőszolgálattól, mert ez már csak az Obi boltjának saját dekorációjában volt megtalálható.
   Van rajta műhó, tobozok, csillagok, bogyók és zöld fenyőfaágak is. *_* Csodálatos.




4. Mikulás virág és Xmas felirat
   Ezeket egy barátomtól kaptam ajándékba és a Tesco-ban vette őket nekem.
   A ház, ahol élek, pici ablakokkal rendelkezik és sajnos elég sötét, szóval szerintem a Mikulás virág már most haldoklik, de azért igyekszem megmenteni szegénykét. :(
   Ez a színes, fából készült Xmas felirat, pedig annyira jópofa, hogy eddig mindenki a csodájára járt.





5. Egy kosárnyi termés és karácsonyi díszek
   A kosárnyi termés - szelíd és vadgesztenye, valamint gubacsaik - már ismerős lehet nektek, hiszen az őszi változatot hasznosítottam újra, éppen csak tettem hozzájuk pár tobozt, amiket egy közeli utca fenyőfái alól gyűjtöttem, valamint a fentebb is említett piros és arany színű díszek maradékait. 



   Ti mivel dekoráltátok az otthonotokat?
   Nálatok is minden télies, Karácsony témájú?
   Írjátok meg nekem. ;)

Megjegyzések

  1. A havas rőzse tetszik a leginkább, de mindegyik jó!
    (Lérisz)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lérisz!

      Bevallom nekem is az a kedvencem, igaz kicsit drága volt. ;)
      Most nézem csak, hogy az index képen nem olyan jól látszik az összkép, még jó, hogy raktam be képeket egyenként is.

      Köszönöm, hogy megnézted a bejegyzést.

      Törlés

Megjegyzés küldése