A Mikulás rénszarvasai Book Tag

Sziasztok! :)

   Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánok minden régi és új olvasómnak. :)

   Tudom, kicsit későn jövök ezzel a témával, hiszen Mikulás már régen elmúlt, de igazán jópofának találtam ezt kérdőívet és még mindig karácsonyi, szóval hozom is.
   Forrás: Csakegyluca blogja

   Íme a válaszaim:

1.Táltos - Egy könyv, amit hamarabb kiolvastál mint gondoltad volna
   A könyvtárban, a helyszínen ülve olvastam ki ezt a kis idézetes kötetet, amivel úgy gondoltam, hogy nehezen fogok haladni, de nagyon olvastatta magát, így hamar a végére értem.



2.Táncos  - Egy könyv, ami olyan jó kedvre derített, hogy "táncoltál" miatta
   Jókat nevettem Lajos, a félig ló - félig szamár gondolatain és vicces volt Töpszli néni, a belevaló, tetovált nagymama is.
   Ez egy vidám könyv, ami garantáltan kikapcsol és jó kedvre derít.
   


3. Pompás - Egy könyv, ami pompásabb volt, mint a filmadaptáció
   Ilyen elég sok van sajnos, persze azért mindig akadnak kivételek.
   Legutóbb a televízióban láttam A nő mosolya című könyv feldolgozását és nem igazán tetszett. A könyv ezerszer jobb, fényévekkel. Nem jött át a hangulat, a színészek sem lettek könyvhűek, szóval ha előbb láttam volna, tuti, hogy nem olvasom el...
   
   


4. Csillag - Egy könyv, amit nehéz volt beszerezned, olyan nehéz, mint elérni a csillagokat
   Egy ideig nagyon kerestem a Bram Stoker féle Drakulát, de sehol sem volt kapható, az antikváriumokban, pedig igen rossz, szakad, penészes példányok voltak csak, de aztán közben szerencsére kiadták újra. :)



5. Üstökös - Egy könyv, ami "limonádé" könyv volt számodra
   Nem szívesen használom ezt a jelzőt egyik kötetre sem, de ha már mindenképpen muszáj megemlítenem valamit, akkor legyen a legutóbb olvasott Royal család kötet, mert ez most még pont aktuális.



6. Mennydörgés - Egy könyv, amit csak később értettél vagy szerettél meg miután elolvastad
   A nyáron újra elolvastam az Üvöltő szeleket és pár eseményt most értettem meg csak igazán, pár szereplőt most zártam a szívembe...



7. Íjas - Egy könyv, ami szerinted telitalálat volt avagy az utolsó darabot vitted el a boltból/árustól
   A nyáron kaptam egy Libri ajándékkártya utalványt és azzal együtt, akkor én hoztam el a boltból a legutolsó Coho féle Túl késő kötetet, ami egyébként tetszett, de azért nagyon megviselt.
   


8. Villám - Egy könyv, amitől féltél. Annyira féltél, mint mezőn a villámtól
   Borzongatóan félelmetes, de egyszerűen imádtam. Mindenkinek jó szívvel ajánlom.
   


9. Rudolf - Egy könyv, ami bearanyozta a napod, mint a ködös estét Rudolf orra
   Egy csodás, szívmelengető mese és egyben ismeretterjesztő kötet is. 

Megjegyzések