Közeleg a Karácsony Book Tag

Sziasztok! :)

   Az ünnepi készülődés nálam is folytatódik tovább és mivel régen is volt már Book Tag, ezért gondoltam hozok nektek egy, a közelgő ünnepekre ráhangoló könyves kérdőívet.
   A Book Tag-et Caledonia Könyvvára és Kreatív Kuckója oldalán találtam.

   Íme az én válaszaim:

 1. Ha leesik az első hó - Hozz egy téli borítót
   Ide egyértelműen a C. S. Lewis féle Narnia krónikái második kötete ugrik be, ami Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény címet viseli és ami valóban, tematikáját és tartalmát tekintve is egy igazi télies könyv. Legalábbis az eleje mindenképpen...



2. A Mikulás puttonya - Mi lapult az idei Mikulás zsákodban?
    Idén Mikulásra nem kaptam és nem is vettem magamnak könyvet, mert az egyetemi vizsgák miatt nincs nagyon van időm olvasni, viszont kaptam egy cuki, kulcstartóra való Teddy mackót és most ennek is igazán örültem. :)



3. ,, Az égig vitte a szél az édes éneket, a Grincs szíve hallotta, s nőtt három méretet." - Melyik a kedvenc karácsonyi könyved?
   Ide az egyik gyerekkori kedvencemet írom, ami anno nagy hatással volt rám és amit még mind a mai napig szívesen forgatnék, bár tavaly elajándékoztam a Libri mesekönyveket gyűjtő akciójára.



4. Narancsos forrócsoki - Egy könyv, ami megmelengeti a lelked
   Nem feltétlenül karácsonyi témájú, de attól még mindenképpen eléri a kívánt hatást. Vicces, könnyed, szórakoztató, romantikus és persze Párizs, ó Párizs, Te csodálatos!



5. Hóember - Egy könyv, ami összetöri a szíved
   Idén jó sok könyvet olvastam CoHo tollából, de eddig a prímet mindenképpen a Velünk véget ér vitte, ami tényleg összetört teljesen. :(



6. Ragyogó csillagszóró - Melyik az a könyv, ami a legsötétebb éjszakát is beragyogja a fényével?
   Az igaz történéseken alapuló dolgozó kutyák, hiszen kitűnően bemutatja milyen önzetlen, hűséges lények a kutyák és hogy ők tényleg feltétel nélkül szeretnek.



7. Karácsonyi ajándék -  Melyik könyvet szeretnéd leginkább megtalálni a karácsonyfa alatt?
   A fentebb is említett időhiány miatt ebben az évben már csak két könyvet tervezek elolvasni és ezeket is fogom kapni ajándékba, már lebeszéltem az illetékesekkel...;)


Megjegyzések