Ebadta fotósorozat - Főszerepben: Frocli :)

Sziasztok! :)

   Tényleg nagyon régen volt már képes összeállítás Frocliról, utoljára tavaly nyáron. :(
   Frocli kutya legfrissebb fotói :)

   Pár napja sikerült meglepően sok képet készítenem kedvenc ebadtámról, így gondoltam nektek is megmutatom őket.

   Azt azért hozzáteszem, hogy eredetileg vagy 30 képet csináltam összesen, de ezekből csak ez a 8 lett igazán jó, mert Frocli mindig izeg-mozog és még így is össze-vissza ugrált és tiszta sár lettem, mire ezeket a képeket elkészítettem.
   Hiába no, már kutyaszalámival sem tudom úgy lekenyerezni, mint régen...;)

   A képek:

A kedvedért a kamerába nézek



Fotogén eb



Kedvenc játékaimmal: a labdám és az egyik rágni való faág



Itt az egyik előásott csontdarabot rágom éppen



Finom volt a kutyaszalámi, köszönöm! 



Elfáradtam a rosszalkodásban



Mit ugat a szomszéd kutyája?



Most már ne fotózz többet. Pihenni akarok!

Megjegyzések