Kézműves sarok: Újabb Scrapbook és Pocket Letters Haul

Sziasztok! :)

   Tavaly novemberben volt utoljára Scrapbook és Pocket Letters Haul bejegyzés, amit ezen a linken meg is tudtok nézni.
   Most hozok egy újabb kézműves termékekkel foglalkozó cikket.

   A hét végén szabadságon voltam és szakítottam egy kis időt, hogy benézzek a kedvenc, oly sokat emlegetett hobby boltomba.
   Teljesen átrendezték és feltöltötték a készletet, ráadásul új, csodálatos termékek hada érkezett, szóval bőven volt miből válogatni. ;)

    Eddigi Scrapbook Haul bejegyzések:

    Kézműves sarok: Scrapbook Haul



   Íme a lista:

1. Többféle színű és mintájú kézműves papír
      Ezeket leértékelve vettem, mert az eladók állítása szerint még a tavalyi készletekből maradtak meg és amikor megláttam őket annyira megörültem, hogy majdnem kibújtam a bőrömből.
      Az egyik csomag egy picit drágább volt, de a többi mindössze 400 Ft.
      Minden csomaghoz járt egy a papírok színvilágával megegyező strasszkő és egyéb, apró díszes gyűjtemény, szóval az még külön pont. ;)



2. Mintás lapok
   Ezeknek az a legnagyobb hátránya, hogy kétoldalúak és néha nagyon nehéz eldönteni, hogy melyiket áldozom fel a ,,Soha többé nem látom!" oltárán, de akkor is csodaszép Stamperia termékek.
   Ezekből sajnos most mind csak egy-egy darab volt, így nem tudtam kettőt vásárolni belőlük, hogy ne kelljen választani...


3. Zsákbamacska szalvéták
      Most bukkantam rá ezekre a szintén leértékelt szalvétákra, amiknek 150 Ft/csomag az ára és egy csomagban 10 darab szalvéta volt.
     Szerencsére nem kellett csalódnom, mert csodaszépek és teljes mértékben megérték az árukat. Szinte mindegyiket fel tudom majd használni valamire.



4. Színes szalagok
    Ezekről sok újat nem tudok mondani, hiszen kellenek és kész!
    Igyekszem úgy összeválogatni őket, hogy minden fontosabb színt lefedjenek, de legyen köztük pár különleges darab is, mint most például az arany pöttyös vagy a hangjegy mintás szalagok.



5. Gomb és masnigyűjtemény
    A színes, mintás gombokból és masnikból sosem elég, ezeket egyszerűen imádom.
    Most is feltöltöttem a készleteket, bár legnagyobb sajnálatomra a piros és a kék gombok pont elfogytak, így azokat másképpen kell pótolnom.


6. Egyéb díszek
    Ezek között vannak lézervágott fa díszek, matricák, különböző filc minták, borítékok, színes csipeszek és még sok-sok minden más.


Megjegyzések