Újabb sorozatajánló

Sziasztok! :)

   Legutóbb tavaly júniusban volt Sorozatajánló, amit ezen a linken tudtok elolvasni.

   Majdnem egy év telt el és azóta hűségesen megmaradtam a fenti bejegyzésben említett sorozatoknál.
   Várom már a következő évadokat, habár valahol azt olvastam, hogy az Elveszett próféciák folytatása még kérdéses, hiszen teljesen feldolgozták a könyvet és következő évadot is csak azért csinálnának, mert nagyon népszerű lett.
   A The Umbrella Academy második évada valamikor még idén érkezik, de egyelőre nagy titkolózás övezi, hogy pontosan mikor is. Eddig csupán pár karakterposzter jött ki hozzá, semmi egyéb.

    A Roswell, New Mexico második etapja március közepén fog startolni és jó hír, hogy már a harmadik évadot is berendelték. :)

   Ebben a bejegyzésben újabb három olyan sorozatot hoztam, amikre az elmúlt pár hónapban igazán rákattantam és amiket jó szívvel ajánlok nektek is.


Charmed (Bűbájos boszorkák) 2018
   Ha fenntartásaitok lennének egy újabb reboot kapcsán, akkor ne aggódjatok, mert én magam is sokáig halogattam, hogy belekezdjek, hiszen úgy voltam vele, hogy az eredeti sorozatot, amiben Piper, Phoebe, Paige és Prue kalandjait követhettük nyomon úgy sem múlja felül...
   Örömmel jelentem, hogy pozitív csalódás, hiszen tényleg sok mindenben hasonlít az eredetire, elvégre mindkét sorinak ugyanaz a producere, de mégis képes újat nyújtani, megdöbbentő és kellemes meglepetésekkel szolgálni.
   A szerelmi szálak szépen, ívelten vannak felépítve, a mágia és az egész Bűbájos mitológia pedig még mindig tud újat mutatni.
   Az eredeti Bűbájos boszik rajongóinak, szinte már-már kötelező. ;)
   Kedvenc karaktereim: Harry, a Fényőr, Maggie, a legfiatalabb testvér, Parker, aki erős Cole Turner beütéseket mutat és persze James, az Árnyőr.



Sex Education (Szexoktatás)
   Lehet kígyót-békát kiabálni a Netflixre, de szerintem mégis képes igazán szuper tartalmakkal előállni és jó példa erre a Szexoktatás című sorozat, ami már a második évadnál tart és legnagyobb örömömre berendelték a harmadikat is.
   Mindenképpen megosztó, polgárpukkasztó, néha már-már tabu témákat feszeget, de félek elég reálisan ábrázolja a mai fiatalok szexuális tájékozottságát.
   Angol sorozat létére átjön benne a fanyar, egyedi humor, valamint a szereplők is roppant kedvelhetőek. A romantikus-baráti szálak néha kicsit követhetetlenek, de pont ettől olyan izgalmas, ráadásul nagyon reális, életszagú.
   Mindenképpen tanulságos, sokszínű és cseppet sem mindennapi, ami igazán figyelemreméltó lévén, hogy ma már nem igazán lehet újat mondani, alkotni.
   Kedvenc karaktereim: Otis, az esendő stréber, Eric és Adam párosa, akik most fedezik fel a saját szexuális irányultságukat, de kedvelem a felnőtt karaktereket is, mint például Otis kimért, szexuálpszichológus mamáját.


Legacies (A sötétség öröksége)
   A Vámpírnaplókat valahol a hatodik évadnál engedtem el és csak a befejezést néztem meg, a The Originals-t pedig egyáltalán nem követtem, csupán csak utánaolvastam pár dolognak, hogy jobban értsem az ebben a világban játszódó újabb spin-offot.
   Teljesen őszinte leszek: a sorozat első évadát nem láttam, a másodikat is csak azért kezdtem el nézni, mert feltűnt benne Sebastian , aki egy érdekes, megosztó és szívdöglesztő karakter.
   Mióta ténylegesen bekapcsolódtam, rájöttem, hogy tetszik ez az egész mágikus lények és mágikus iskolás dolog, szóval adok még neki egy esélyt, habár remélem, hogy a készítők tanulnak a hibáikból és visszahoznak bizonyos karaktereket!!!
   Kedvenc karaktereim: Sebastian, Lizzie és Alaric, akit már a Vámpírnaplókban is nagyon szerettem.

Megjegyzések