Kézműves sarok: Scrapbook és Pocket Letters Haul

Sziasztok! :)

   Pár hete volt 20 éves az egyik kedvenc hobby és kézműves boltom, ahová minden hónapban járok, a Lidl-ben pedig egész jó áron lehetett kapni a karácsonyi időszakkal kapcsolatos kézműves kincseket, így vásároltam pár igazán érdekes és hasznos dolgot a hamarosan megalkotni kívánt scrapbook és pocket letters újdonságaimhoz.
   Akkoriban a Pepco is egészen szuper, mintás lapokat kínált, szóval azokról is hozok képet.

   Most ezeket akarom megmutatni nektek.

   Eddigi Scrapbook Haul bejegyzések:

Kézműves sarok: Scrapbook Haul

Kézműves sarok: Újabb Scrapbook Haul

   Íme pár kép:

1. Mikulás és Karácsony mintás scrapbook lapok
     Mivel ezeknek mindkét oldala mintás, így tanácsos volt a legszebb darabokból kettőt is vásárolnom, hogy semmit se kelljen fájó szívvel feláldozni a kézművesség oltárán.



2. Karácsony és Mikulás mintás matricák
     Itt aztán tényleg mindenféle matrica van, ráadásul nincs két egyforma. Akad Mikulásos, manós, Rudolfos, fenyőfás, csillagos, jegesmedvés, Adventi kalendáriumos, dombornyomott és sima, valamint fagyöngyös és egyéb karácsonyi motívumos.



3. Karácsony mintás dekortapaszok (washi tape)
     Ezeket azóta ki akarom próbálni, hogy először láttam őket használatban Viszkok Fruzsi, a kedvenc bloggerem csatornáján, de mindig olyan drágának találtam őket...
   Most viszont nagyon olcsón, szuper áron jutottam hozzájuk. :)



4. Egyéb, mintás scrapbook lapok
     Azért természetesen, idén már nem csak ünnepi témákat tervezek készíteni, szóval sokféle, más és más mintás lap is a kezembe akadt.



5. Pepco féle mintás lapok és karácsonyi cukiságok
     Mint minden hónapban, így most is feltöltöttem a kifogyó készleteket, plusz vettem sok-sok karácsonyi fa, filc és papír termékeket is.


Megjegyzések