Állatos Book Tag

Sziasztok! :)

   Egy hónapja volt az Állatok világnapja és akkor láttam Deszy oldalán ezt a Book Tag-et, ami egyben kicsit Harry Potteres témájú is.

   Akkor én kutyás és cicás könyves ajánlókat hoztam, de gondoltam, hogy majd valamikor kitöltöm ezt az állatos, könyves kérdőívet is.
   Most végre volt egy kis időm, így megosztom veletek is a válaszaimat.

   A Tag forrása: Deszy könyvajánlója

1. Kutya - egy elképesztően hűséges szereplő
   Ilyen karakter Vlad, a Bicebóca szívek című kisregényből.
   A végletekig hűséges a barátaihoz és nem utolsó sorban az elveihez is.



2. Macska - egy szereplő, aki elsőre rossznak tűnik, aztán szép lassan a szívedhez nő
   Számomra ilyen karakter volt Cam Briel a Kitaszítva sorozatból.
   Kezdetben nagyon nem szerettem és unszimpatikusnak tartottam, sokszor nem értettem a motivációját, az igazi céljait, de minél többet olvastam róla, annál jobban megismertem és megkedveltem.
   A végén már határozottan Team Cam és nem Team Daniel voltam.



3. Hal - egy nem eléggé értékelt szereplő vagy könyv
   Will Byers a Stranger Things képregényekből és persze a sorozatból.
   Jody Houser - A túloldalon című képregényéből egyértelműen kiderül, hogy Will legalább akkora hős, mint mondjuk Tizi, de mivel ő végig Tótágasban volt és ott harcolt, ezt pedig ez idáig nem láthattuk, így szegény eléggé alul értékelt  szereplő.



4. Nyuszi - egy igazán cuki szereplő
   Ide Fiala Borcsa - Balatoni nyomozás című könyvéből ugrott be rögtön két karakter is.
   Az egyikük Töpszli néni a belevaló nagymama, a másik pedig Lajos, a szamár. :)




5. Oroszlán - egy szereplő, aki Griffendéles lenne
   Archer Hale-t szótlan bátorságával, biztosan a Griffendélbe osztaná be a Teszlek Süveg.
 


6. Kígyó - egy szereplő, aki Mardekáros lenne
   Neil Gaiman - Elveszett próféciák című regényének démon szereplője, Crowley, biztosan a Mardekár házba tartozna.



7. Borz - egy szereplő, aki Hugrabugos lenne
   Szintén az Elveszett próféciákból ismert angyal,  Azirafael, pedig szerintem biztosan a Hugrabugba kerülne.



8. Sas - egy szereplő, aki Hollóhátos lenne
   Úgy vélem, hogy a Ransom Riggs féle Napok térképe egyik kedvenc szereplője, Millard Nullings biztosan Hollóhátas lenne.

Megjegyzések