Tavaszi piknik Book Tag - 2. rész

Sziasztok! :)

   Pár napja hoztam ennek a hangulatos kis könyves kérdőívnek az első részét, amit ezen a linken tudtok elolvasni.

   Most pedig érkezem a folytatással.
   Íme:


6. Hangyák a sütiszeleten – Egy könyv, amit mindenki szeret, csak te nem:
   Azt azért merész lenne állítani, hogy mindenki szereti csak én nem, de sokan jókat írnak róla és a Molyon is magas százalékot kapott, nekem viszont mégsem tetszett John Green tollából a Teknősök végtelen sora.



7. Milyen volt szőkesége….? – Egy könyv, aminek alig emlékszel a tartalmára:
   Annyira érdektelen voltam már az első rész olvasása közben is, hogy igazából be sem fejeztem az adott kötetet, a trilógiát meg pláne nem.



8. Madárcsicsergés, színtiszta madárcsicsergés – Egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál:
   Gyermeklelkű felnőtteknek és gyermekeknek egyaránt ajánlom Tolkien csodálatos levélregényét és karácsonyi meséjét.



9. Ribizli lekvár – Egy fanyar-édes igaz történet, amit szeretsz:
   R. J. Palacio - Az ​igazi csoda című könyve, ami valóban megtörtént eseményeken alapszik és nagyon megható, szívfacsaró, de reményt keltő sztori.



10. Anyád kockás terítője – Egy régi, megviselt könyv, amitől sosem válnál meg:
   Édesapám gyűjteményéből kaptam és egyszerűen imádtam. Igazi klasszikus kaland, ami tényleg elég rossz állapotban van már. A lapjai sárgák és itt-ott molyrágták, a gerince is töredezett kicsit, de akkor is ott van még a polcomon és ha rajtam múlik, akkor ott is marad.

Megjegyzések