Kreatív sarok: Örök tojások készítése Húsvétra

Sziasztok! :)

   Utoljára tavaly szeptemberben volt ilyen típusú Kézműves sarok bejegyzés és tegnap véletlenül ráleltem itthon egy csomó hungarocellből készült tojásra, amit még pár hónapja kaptam ajándékba az egyik ismerősömtől. :)
   Így jött az ötlet, hogy alkossak valamit gyorsan Húsvétra.

   Előző Kézműves sarok bejegyzések hasonló témákban:

   Kézműves sarok: Élő kép készítése

   Kézműves sarok: Álomfogó készítése (Halál ereklyéi)

   Kézműves sarok: Hobbi díszdoboz készítése

   Kézműves sarok: Élő scrapbook kép készítése


   Az elkészítés menete pedig a következő:

1. lépés
   Első lépésként készítsük elő, amire szükségünk lesz. 
   Ez most nem lesz más, mint pár darab hurkapálcára ragasztott hungarocell tojás, dekupázs ragasztó, ecset, valamint  - esetemben - színes, pöttyös szalvéták.




2. lépés
   Fogjuk egyesével a tojásokat és kenjünk rájuk dekupázs ragasztót. Az enyém most matt fényűnek bizonyult, de nem direkt, hanem mert ilyen volt itthon.



3. lépés
   Miután bekentük az adott tojást, vegyük elő a szalvétát, aminek persze ne felejtsük el előtte levenni az egy vagy két plusz rétegét!
   Ha ezzel megvolnánk, akkor tekerjük, csomagoljuk be a ragasztós tojást, majd vágjuk méretre és a felesleges réteget kenjük át megint ragasztóval, hogy a szalvéta minden része a tojáshoz tapadjon.



4. lépés
    Amíg a többit csináljuk, a már lefestett tojásokat tegyük el száradni valahová.



5. lépés
   Miután elkészültem velük és megszáradtak, egy egyszerű befőttesüvegbe tettem őket, amit átkötöttem rózsaszín, pöttyös szalaggal és apró led világítást helyeztem bele, hogy este is hangulatos legyen. :)

Megjegyzések