Kreatív sarok: Tavaszi dekoráció a szobámban - 2020

Sziasztok! :)

   Legutóbb januárban hoztam ilyen témájú bejegyzést és akkor az idei télies dekorációkról mutattam nektek képeket.
   Ezúttal a Tavasz és kicsit a Húsvét került a középpontba, így most erről hozok nektek egy fényképes összeállítást.
   Lehet kicsit unalmasnak találjátok, hogy mindig csak egy adott részletet, a szobámat és abból is az íróasztalom körüli részt mutatom meg, de általában sok időt töltök itt, szóval számomra egyértelmű és magától értetődő, hogy ezt az életteret díszítem.

   Eddigi ilyen témájú bejegyzések:

Kreatív sarok: Őszi dekoráció az otthonomban - 2019

Kreatív sarok: Karácsonyi dekoráció az otthonomban - 2019

Kézműves sarok: Télies dekoráció a szobámban - 2020


   Íme pár kép:

1. Fényfüzérek, minden fajta színben
   Ezen a télies díszítés óta nem változtattam és igazából nem is szándékozok, mert nagyon szeretem őket és szerintem minden fajta stílushoz jól illenek.
   Maradtak a lilás-kékes gömbök, a piros, szív alakú ledek a könyvespolcokon, valamint a hófehér szívek és a szürkés-kékes árnyalatú gömbök a szoba hátsó részeinél is.




2. Díszlocsoló élő virággal és csicsergő madarakkal
   A cuki és kreatív - valódi fém - díszlocsolót, a benne lévő sárga virágokat, a borostyánt, sárga murcsot, mohát és tyúkos fadíszt egy az egyben, teljes egészében a Pennyben vettem még Húsvét előtt.
   Leginkább azért imádom, mert ha Ne adj Isten! a növények kipusztulnak belőle, a locsolót akkor is megtarthatom és még annyi mindenre felhasználhatom. :)
   A faágakon lévő madarak és a hozzá tartozó szintén apró, sárga virágok jól passzolnak a locsoló színvilágához és egész jól kiegészítik ezt a kis kompozíciót.




3. Az Örök tojások és az üveges virágok
   A Húsvét alkalmából készített Örök tojásokról már ebben a bejegyzésemben írtam nektek bővebben, szóval nem is akarom ismételni önmagamat.
   Az üveges művirágokat pedig már szintén láthattátok egyszer egy másik cikkben.
   A lényeg az, hogy leginkább azokból a dolgokból kellett gazdálkodnom, amik már eleve itthon voltak, így csak a helyek cserélődtek fel vagy bővültek ki, de jó pár dísz megmaradt. ;)


Megjegyzések