Kézműves sarok: Télies dekoráció a szobámban - 2020

Sziasztok! :)

   Legutóbb még Karácsony előtt hoztam egy bejegyzést, amiben megmutattam nektek a szobám ünnepi dekorációját, előtte pedig pár hónappal az őszi, Halloween központú díszítést.

   Kreatív sarok: Őszi dekoráció az otthonomban - 2019

   Kreatív sarok: Karácsonyi dekoráció az otthonomban - 2019
   Most pedig folytatom a hagyományt és hozom a téli dekorációt, amit egészen tavaszig tervezek így hagyni.
   Az az igazság, hogy kicsit megtévesztő az elnevezés, mert a fele dekor már igencsak a tavasz közeledtére hajaz - pár cuki virággal - de végül is fele ilyen - fele olyan.
   Múlt hétvégén beszabadultam az egyik Pepco boltba és volt pár akciós termék, amikre lecsaptam. ;)

   Íme:

1. Fényfüzérek, minden fajta színben
   Tavaly volt még nálunk egy sajnálatos baleset, amiben kiégett a fél ház vezetékrendszere, minek következtében hetekig áram nélkül voltunk bizonyos helyiségekben, amíg ki nem jött a szerelő... :(
   Ekkor eldöntöttem, hogy be szerezni ilyen elemekkel működő cuki kis gömbös fényfüzéreket.
   A Pepcoban pont akciós volt legutóbb, szóval vettem piros, szív alakúakat, amit ott a hátsó, álló polcon láthattok, valamint lilás és zöldes-kékes színűeket is.
   Volt már régebbről egy fehér szíveket mintázó és egy szürkés-kékes is, de így még jobb a hangulatvilágítás esténként, ráadásul a rendszert sem terheli.



2. Virágok kis üvegekben és illatos gyertya
   Szintén akciós volt ebbe a két díszes üvegekbe tett virágcsokor is. 
   Rózsákat, hortenziákat, margarétákat és még pár csodaszép zöldet és virágot mintáznak, Just for you feliratú, szürke szalagokkal átkötve és még van benne valami átlátszó, zselés anyag, amitől olyan mintha lenne az alján egy kis víz.
   Vettem hozzá nagy kiszerelésű, vanília illatú gyertyát.
   Persze van még bőven a karácsonyi illatokból is, amiket szintén meg szoktam néha gyújtani. (L)




3. Üvegbe zárt sapkák, mécsestartó és mikulásvirág, bogyókkal (világítanak)
   Egy otthoni befőttesüvegbe beletettem egy hófehér, vastag szalagot, ami a havat szimbolizálja, majd belevezettem - szintén a Pepco akciós ajánlatából vett - a cuki, fehér, világos- és sötétkék, kötött sapkákat, amiknek a bojtjuk világít.
   Ezek mellé illő dísz, a színben hozzá passzoló sötétkék színű, üveg mécsestartó, amibe fahéj és alma, erdei gyümölcs, valamint jácint illatú melegítőket szoktam tenni.
   Az élő mikulásvirágomat elajándékoztam a nagyinak, mert ott szerencsére új életre kelt, így nekem maradt a mű mikulásvirág és a bogyók, amiket led - füzérrel díszítettem.
   Ezek esténként mind-mind világítanak.




4. Kék pillangók a falra
   Az egyik Kínai boltban akciós volt egy csomag kék színű, dekor pillangó, amiket feltettem a falra a már meglévő fekete-fehér kombinációk mellé.




5. Inspirációs naptár a Lakáskultúra magazin legújabb számából
   Ha emlékeztek még akkor tavaly nyáron csináltam egy bejegyzést, hogy miért imádom annyira a Lakáskultúra magazint (Kézműves sarok: 5 ok, hogy miért olvassátok a Lakáskultúra magazint) és már akkor is nagyon vártam az új év első számát, amihez idén szintén inspirációs naptárat adtak ajándékba.
   Ezt kitettem a ruhásszekrényemre és január hónapra már egy csomó mindent jegyzeteltem is bele. :)



+1  Egy köteg havas, díszes rőzse
   Ezt a díszt meghagytam a karácsonyi dekorációból, hiszen nem pont ünnepi, inkább télies, a műhóval és a tobozokkal, bogyókkal, meg amúgy is imádom, szóval maradt és kész. :)

Megjegyzések