10 éves kihívás Book Tag - 1. rész

Sziasztok! :)

   Immár 2020-at írunk és ez az év első bejegyzése, ami most egy visszatekintő, 10 évet felölelő Book Tag lesz, annak is az első része, első felvonása.

   Forrás: Dóri Online Olvasónaplója

   Arra azért rájöttem, hogy igen sokat változott az ízlésem az elmúlt egy évtizedben, ami persze egyáltalán nem baj.
   Meredek belegondolni, hogy 10 év így elrepült, pedig nem tűnt ilyen gyorsnak, de azért mégiscsak az volt...:)

   A válaszaim:


1. Mi volt a kedvenc könyved 2009-ben?
    Meglepően sok blogon láttam, hogy akárcsak nekik, úgy nekem is a Stephenie Meyer féle Napfogyatkozás volt akkoriban a kedvenc regényem. (L)
   Persze még most is szeretem, sőt máig az a kedvenc Alkonyat könyvem is a sorozatból.



2. Mi volt a kedvenc könyved 2019-ben?
   Írtam már Az év könyves legjei - 2019 című bejegyzésemben is, hogy a tavalyi év kedvence Christine Lynn Herman debütáló regénye, Az elemésztő homály volt.



3. Melyik könyvet szeretted legkevésbé 2009-ben?
   Akkoriban még nem olvastam olyan sok könyvet, mint most, de arra határozottan emlékszem, hogy a sorozathoz képest igencsak nagy csalódásnak bizonyult a Vámpírnaplók összes kötete, de főleg a második rész...


4. Melyik könyvet szeretted legkevésbé 2019-ben?
   Nem szívesen írom le megint, de ezt is bővebben kifejtettem már, ám az Alkonyat első részét feldolgozó, nemcserés, fordított kötet igazi borzalom volt...



5. Melyik az a könyv, amit 2009-ben adtak ki és még mindig el szeretnéd olvasni?
   Ide most nem  tudok konkrétan ilyen könyvet írni, de eszembe jutott, hogy A Sírkertek Királynője sorozat magyarul meg nem jelent köteteit már ezer éve tervezem, hogy végre elolvasom angolul.


   Hamarosan érkezem a folytatással...

Megjegyzések