Kézműves sarok: Élő scrapbook kép készítése

Sziasztok! :)

   Tudjátok, hogy teljesen oda vagyok a kézműveskedésért és bőven hozok ilyen témájú bejegyzéseket is.
   Most arra gondoltam, hogy már két, a blogon is szereplő stílust ötvözök, lévén, hogy kaptam ajándéka egy mélyített, fából készült  képkeretet.

   Egy kis emlékeztető:


A legutóbbi ilyen téma: Kézműves sarok: Scrapbook kreációk




   Az elkészítés menete pedig a következő:

- 1. lépés:
   A képkeretet papírrózsákkal szerettem volna díszíteni, így elsőként ezeket készítettem el.
   Színes lapokra, valamint egyszerű fehér papírlapokra pöttyös szalvétákat rögzítettem dekupázs ragasztóval, majd kör alakban kivágtam őket, ceruzával spirált rajzoltam rájuk, azokat is kivágtam és összetekertem, hogy hasonlítsanak az eredeti rózsákra.



0. lépés:
   Szeretem rendszerezni a dolgokat és odakészíteni mindent amire szükségem lehet.



1. lépés:
   Szétszedtem a képkeretet és a belsejébe régi, méretre vágott könyvlapot ragasztottam háttérnek, (Nyugi, ezt is a boltban vettem és nem egy könyvet vágtam szét.) ami szerintem antikolt, kissé rusztikus hatást kelt.
   Ezt még kétoldalú ragasztóval rögzítettem, ám később minden mást ragasztópisztollyal.



2. - 3. és sokadik lépés:
   Amikor megvoltam az alapokkal, nem volt más dolgom, mint minden apró díszítőelemet szépen sorban felragasztani.
   Külön kiemelném, hogy a két madártoll ajándék volt a környék madaraitól, akiknek pár hete készítettem az udvarra itatót.
   Ezt a két tollat, merem hinni, hogy hálájuk jeléül hagyták ott nekem. ;) Édes pofák. *_*





Végül pedig:
   Ilyen lett az elkészült ,,mű".

Megjegyzések