Egy újabb Őszi Book Tag

Sziasztok! :)

   Pár napja hoztam már egy hasonló, őszi témájú Book Tag-et, de most találtam még egyet ami tetszik, így gondoltam ezt is kitöltöm.
   Az előző Őszi Book Tag-et ezen a linken tudjátok elolvasni.

   A Tag forrása: Könyvesem

1. Mit szeretsz legjobban az őszben? 
   Már a múltkor is említettem, hogy az ősz a kedvenc évszakom, pedig kicsit lehangoló. Viszont tetszenek a színek, a bekuckózós hangulat. Jó kis ünnep a Halloween és minden olyan ködös, misztikus, mégis hangulatos.
   Ilyenkor kirándulni is jobban szeretek.




2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra? 
   A nyáron olvastam Szabó Magdától az Abigélt, amit nagyon szerettem és ami újra előhozta a saját régi, sulis emlékeimet is.




3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra? 
   Ide most egy olyan könyv borítóját teszem, ami őszi hangulatot idéz bennem, de még nem olvastam, viszont mindenképpen sort szeretnék keríteni rá.



4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted? 
   Nem igazán szeretem a horror témájú könyveket, de a kedvenc krimim, ami Halloween ünnepekor játszódik az Agatha Christie-től a Halloween ​és halál.
   Csitt, csatt, sárkány.



5. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
   Ez most a Stranger Things sorozathoz hasonlított könyv, Az elemésztő homály Christine Lynn Herman tollából. 
   A megjelenés pont október 31-re várható, amit sajnálok, mert ezt a könyvet Halloweenkor lenne a legjobb olvasni.




6. Melyek azok a könyvek, amiket idén tervezel olvasni? 
   Van pár ilyen, mert nagyon ígéretesek a őszi megjelenések, csak hát időm legyen rá...
   Például: Egy birodalom végzete, A legsötétebb csillag, Időbe zárva, Ha a titok kiderül, India Place, Kettőnkért mindent stb...stb...
 

Megjegyzések